Gå til innhold

Project cars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Næ, et passende antall. Er en eller flere biler for de fleste sin smak. Har aldri skjønt GT opplegget med å kaste inn 1xxx antall biler for man har flere av samme type bil, bare forskjellige årsmodeller. Det samme gjelder jo forsåvidt Forza, alle klaget over få biler i spillet til release, men hvor mange kjørte samtlige av de? jeg benytter meg stort sett av 3-4 biler når jeg spiller, alle de andre interesser meg ikke. Dog jeg skal jo være så ærlig å si at jeg har kjøpt 50+ biler, men det var for å unlocke achivments og noe annet surr. Heller flere baner og mer realisme enn mange biler, få baner og shitty fysikk. Personlig liker jeg banespill atskillig mer enn bilspill med åpnelandskap og trafikkerte veier, vil jeg pløye fronten min inn i en annen bil kan jeg jo bare ta meg en kjøretur IRl, mange kandidater der :p

Lenke til kommentar

Da er det endelig mulig å frese avgårde. Mange som har kastet seg ut på asfalten?

Jeg kjører mest på Dubaibanen med Audi R8, fordi der har jeg kjørt selv i RL :D

Helt konge å spille spillet i 12 megapixler (4320x2560) og bruker selvfølgelig xboxkontroller.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Kun jeg som sliter med å få til en "bra" følelse av FFB? Bruker G27, og synes det rett og slett er ræva å kjøre samme hva jeg stiller på. Synes bare at FFB er så lite "livlig" på en måte... Noen som har forslag?

Tror nok jeg har blitt bortskjemt etter flere hundre timer i Assetto Corsa, og Project Cars er vel ikke akkurat en direkte Sim da :-/

Lenke til kommentar

Selvfølgelig xboxkontroller? Det er vel omtrent så selvfølgelig som å dra til nordpolen i badetøy.

24/7 server med GT3 biler på forskjellige baner er oppe her

Spiller du med tastatur eller? :p

G27. Bil simulatorer og "simulatorer" brukes det ratt og pedaler til ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kun jeg som sliter med å få til en "bra" følelse av FFB? Bruker G27, og synes det rett og slett er ræva å kjøre samme hva jeg stiller på. Synes bare at FFB er så lite "livlig" på en måte... Noen som har forslag?

Du er ikke alene om det nei. Selv så eier jeg ikke spillet, og kommer aldri til å kjøpe det for fullpris heller.

Men det er veldig mange god tips for å få bedre feedback her: http://www.racedepartment.com/forums/project-cars.146/

Lenke til kommentar

Kjappis her. Er ikke så interessert i bilspill, men har sett det er gokarter i spillet. Hvordan vil spillet være om jeg fokuserer nesten utelukkende på gokarter? Har en Oculus liggende så godt som ubrukt, så frister jo å teste pCars.

Btw om jeg kjører det på Oculus, kan jeg også se det på skjermen?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Kjappis her. Er ikke så interessert i bilspill, men har sett det er gokarter i spillet. Hvordan vil spillet være om jeg fokuserer nesten utelukkende på gokarter? Har en Oculus liggende så godt som ubrukt, så frister jo å teste pCars.

Da anbefaler jeg heller å gå for en ren gokart-sim ;-)

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Er litt sur nå, jævlig irriterende å ikke kunen bruke G27'en på PS4 :( 

Savner også bedre drifting ettersom at det er det jeg driver mest med i bilspill, men det er nå tilslutt et racing spill så.. 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig xboxkontroller? Det er vel omtrent så selvfølgelig som å dra til nordpolen i badetøy.

24/7 server med GT3 biler på forskjellige baner er oppe her

Spiller du med tastatur eller? :p

Ratt og pedaler for å få mest mulig glede ut av bil simulator :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som for eksempel...? ;) Jeg vet det er et "fullverdig" go-kart spill i pCars, dvs man kan kjøre en hel sesong med dem, og sannsynligivs gå videre til neste sesong så lenge man vil. Det er jo det de har skrytt av hele tiden, at vi kan starte spillet hvor vi vil og holde oss der så lenge vi vil. Så hvis jeg kun vil kjøre gokart, bør jeg absolutt ha muligheten til det. Jeg bare lurer på hvor bra den er.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er fornøyd med gokart delen har avansert til superkart (250cc), har riktig nok aldri kjørt gokart irl :p Det er ikke noen problem å holde seg i samme divisjon over en lengre periode, det er faktisk en egen oppgave å skaffe og forsvare tittelen sammenhengende over tre sesonger. For øyeblikket jobber jeg med zero to hero oppgaven (starte fra bunn og nå toppen iløpet av 8 sesonger) så man har mange muligheter, som du sikkert allerede vet  :)

Lenke til kommentar

Som for eksempel...? ;) Jeg vet det er et "fullverdig" go-kart spill i pCars, dvs man kan kjøre en hel sesong med dem, og sannsynligivs gå videre til neste sesong så lenge man vil. Det er jo det de har skrytt av hele tiden, at vi kan starte spillet hvor vi vil og holde oss der så lenge vi vil. Så hvis jeg kun vil kjøre gokart, bør jeg absolutt ha muligheten til det. Jeg bare lurer på hvor bra den er.

KartracingPro. Men det blir muligens mest treningsverktøy til IRL så lenge, da det ikke er noe særlig til racing der.

Jeg som tenkte litt sært kanskje :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hei, er det noen av dere som har fått ødelagt bilen deres i karriere modus? Jeg får ødelagt bilen min i alle de andre sp modusene, men ikke der det virkelig telles^^ 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...