Bjerknez Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Utstyr: Fujifilm X100 Dato for utfordring: 21.desember - 28.desember - 2012 Utfordring: Ett eller flere bilder for hver dag i perioden. _______________ Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en liten ukes utfordring hvor jeg KUN skal bruke Fujifilm X100. Målet er og poste minst ett bilde hver dag i perioden av motiver som passerer på min vei nå i disse juletider. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Klinker til med dagens bilde LITT for sent. Ny TV i hus Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Dagens bidrag fra stuen: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ny TV i hus Dne så lekker ut; savner ikke de gamle 50kg's gullfiskbollene. Dagens bidrag fra stuen: Det kan sies mye om selektiv fargebruk ... jeg skal nøye meg med å påpeke at rødfargen har blødd utenfor det som skal være rødt Endret 22. desember 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Hehe, hadde faktisk en 42" LCD fra før, men fikk plutselig lyst på en såkalt "Smart TV" og da klinte jeg til. Foreldrene mine fikk min gamle TV som julegave, selvom den bare var 4 år gammel. Her har det blødd mye ja, men jeg får skylde på litt dårlig tid nå i disse juletider Men i morgen er jeg klar Tomsi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Siden jeg ikke postet noen bilder i går grunnet usedvanlig dårlig form, så leverer jeg fra meg litt flere bilder for i dag. Fredelig snø... Knutepunkt. Spor i snøen. Moses venter på snøball... ... Å der kom den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå