DementedAlbino Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Lurer på hva som skal til for å få dette til å virke...Trenger jeg å åpne noen spesielle porter i ruteren min eller er der noen andre innstillinger som må gjøres? Har win xp sammen med netopia ruter.... Er der noen bedre alternativer enn msn til å snakke sammen over nett? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ikke mitt 'felt' dette, men om du har prøv det meste og det ikke fungerer, kan det hende at lyd kortet ditt ikke er 'duplex'(er ikke sikker på at termen 'duplex' er riktig å bruke) dvs at det kan levere og ta imot lyd sammtidig. De fleste 'interaktive multimedia-koblinger' trenger ett lydkort som har støtte for 'duplex'. Det verste er at man ikke får melding om hva som er galt.....kanskje jeg nå har spart deg for mange timer med unødvendig 'feilsøking'... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 har ett sb live kort...Skal da vel holde det? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei! Funker ikke msn med mikrofon, så anbefaler jeg TeamSpeak(http://teamspeak.org tror jeg) eller Ventrilo. På begge disse har du mulighet til å snakke med 2 eller fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå