Gå til innhold

Trenger spilltips!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sier noen spill som jeg liker og litt sånt, så vil jeg ha billige spilltips!

Men tenk hva dere vil om hva jeg liker, for jeg driter i det, bare så dere vet det!

Jeg liker å spille:

Habin (www.habin.me)

The sims 2

Sim city 4 deluxe

Airlinesim (www.airlinesim.aero)

Microsoft flight simulator

Model train simulator 2011

Og jeg liker spill som er slik:

ferge/cruise spill:

Du kan styre fergen, lasse av og på. bestemme det inni, og velge ferge og ruter. eventuellt lage ferge selv! Også terminalen.

Tog:

Liker model train simulator, men det er for avansert, når det gjelder bygging! Ikke grafikken eller valgene, men det er å være nøye her. litt avansert!

Liker ellers spill som feks har med fly, trikk, tbane, og sånt. flyplass også!

Nå tenkte jeg på ferge spill at det var det jeg ville ha hjelp med anbefalinger til. Ikke for avansert! men sånn at man kan velge ferge, evt lage en. ikke bare plassere ut terminal eller ferge som er ferdiglagd inni og utenpå. vil også at man kan styre ansatte og ting og tang. på en måte at du er de ansatte, og evt andre eller dataen er bilene, passasjerende. vil at det skal se ekte ut, nærmest! og ikke bare ha grafikk rundt ferga eller noe. ship simulator 2008 er ikke slik jeg vil ha tips om!!!!!!!!!!!!!!!

Heder og ære, til de som finner noe som tilfredstiller meg;)

Vil ha med pris og link! Helst ikke import, og helst spille cd, ikke last ned greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er galt med Ship Simulator? Har du i det hele tatt prøvd versjonen fra 2012? Du kan lage dine egne oppdrag, og oppdragene kan bestå av alt mulig. Du har også muligheten til å gå rundt på flere av skipene. Tror uansett ikke du vil finne et annet spill som passer bedre til din beskrivelse.

Edit:

Om du liker realistiske kjørespill er Euro Truck Simulator 2 noe av det beste du finner.

Les Gamer sin anmelde her: http://www.gamer.no/...ck-simulator-2/

Trailer her: http://www.youtube.com/watch?v=UX-1CnvuWPU

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...