infraspinatus Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hei, Hvilke løsninger finnes det for service/supportsystem? Jeg jobber i en bedrift på ca. 40 ansatte (halvparten service) som driver med service og installasjon av maskiner ute hos kunder i Norge. Per i dag så har vi følgende løsninger (pga. fusjoner): - SuperOffice Sales & Marketing til CRM - Visma Business til fakturering, ordrebehandling (innkjøp, salg, serviceordre), maskinoversikt etc. - SuperOffice Customer Service som et sakssystem til service Slik som det er nå så får man først inn en sak i SO Customer Service, så må man opprette ordre i Visma, kanskje lete opp kunden i SuperOffice Sales & Marketing og sette opp avtale. Noen som har gode tips til hvordan dette kan gjøres lettere? Tar gjerne i mot tips om andre systemer hvor man kan gjøre alt dette i samme program. Lenke til kommentar
lisaskoglund Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hei, Jeg jobber i Visma og så innlegget ditt. Har forhørt meg med en av våre produktansvarlige som sier at det dessverre ikke er noen std integrasjon mellom SuperOffice Customer Service og Visma Business i dag. En mulighet er å høre med din forhandler om de kan lage noe på dette. Evt kan du kontakte KeyForce og høre om de kan lage en spesial som forenkler denne prosessen hos dere. Håper det er til litt hjelp iallefall. Lykke til! Hilsen Lisa Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Hei Lisa, Ja, Keyforce har en fin løsning for å slå sammen kundebasen i Visma og SO. Ellers kommer vi til å bruke data sync. exchange fra SO som henter opp tabeller fra Visma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå