Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hvilke løsninger finnes det for service/supportsystem?

 

Jeg jobber i en bedrift på ca. 40 ansatte (halvparten service) som driver med service og installasjon av maskiner ute hos kunder i Norge.

 

Per i dag så har vi følgende løsninger (pga. fusjoner):

- SuperOffice Sales & Marketing til CRM

- Visma Business til fakturering, ordrebehandling (innkjøp, salg, serviceordre), maskinoversikt etc.

- SuperOffice Customer Service som et sakssystem til service

 

Slik som det er nå så får man først inn en sak i SO Customer Service, så må man opprette ordre i Visma, kanskje lete opp kunden i SuperOffice Sales & Marketing og sette opp avtale.

 

Noen som har gode tips til hvordan dette kan gjøres lettere?

 

Tar gjerne i mot tips om andre systemer hvor man kan gjøre alt dette i samme program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg jobber i Visma og så innlegget ditt. Har forhørt meg med en av våre produktansvarlige som sier at det dessverre ikke er noen std integrasjon mellom SuperOffice Customer Service og Visma Business i dag. En mulighet er å høre med din forhandler om de kan lage noe på dette. Evt kan du kontakte KeyForce og høre om de kan lage en spesial som forenkler denne prosessen hos dere.

 

Håper det er til litt hjelp iallefall. Lykke til!

 

Hilsen

Lisa

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...