Skulkesyk Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) http://www.komplett.....aspx?sku=10718 Skal kjøpe gaming pc i julegave til min lille bror og lurte på om Komplett Xtreme - GHz Edition ville vert brukbart til det er nettopp blitt satt tilbud på den. Tenker sånn at han kan spille de nyeste spillene i fremtiden etc.. kan kansje nevne at han har 2 pc skjermer vet ikke om vi må kjøpe noe exstra til pcen så han kan bruke det med ny pcen også? vi skal hele familien slå oss sammen og betale for denne gaven og max pris er da 17500 kr. Så om denne pcen er grei nok til spilling og sånt så lurer vi da på hvilken deler og tilbehør som må endres vis noe må endres da. Takk for all hjelp og god jul til alle sammen på Diskusjon.no Endret 18. desember 2012 av Skulkesyk Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) eg ville ikkje kjøpt den VIST han lillebror er stor og "flink" nok til å bygge data selv/med hjelp av deg eller andre. og det med framtidsrettet, d skal du får ta med arni:p du får SJUK data for 18K, skjønner sånn egentlig ikkje vitsen å kjøpe gaming pc for så mye. sjølv om den er satt ned. kvifor? fordi han skal game! og her ser d ut som om d bare er et skjermkort, så ka betaler du for da? 2011-socket, 32!!!!gb ram, heftig i7 prosessor, som er veldig råe deler/specs, men hjelper deg nesten null i spill. ka eg ville gjort? kjøpt data, skjerm, mus, tastatur osv til ca 10K. da kan dere også kjøpe noe anna, eller sei han har ein data til gode når oppgradering står for dør men sjølvsagt, no har eg ikkje sjekka familien på skattelistene:p så vist penger er ingen problem what so ever kan de jo berre kjøpa. for den er veldig bra, men vil virkelig anbefale to prikk like skjermkort i ein så dyr gamingdata:) Endret 18. desember 2012 av bystØL Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du vil nok legge inn en HDD i maskinen Maskinen er fin ellers, men jeg syns den virker rimelig dyr i forhold til hva man får, og komponentvalget ser ut til å være delvis valgt ut fra hvilke hyllevarmere Komplett har på lager (hovedkortet for eksempel.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå