ThursdayXO Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hei, er det noen her som går på Gann, eller har gått? Er litt interessert i å vite noen få ting. 1. Hvilke karakterer kom du inn med? 2. Fravær? 3. Miljø på skolen 4. Hvordan det er å gå der Jeg skal altså da søke meg dit vg2, Maritime Fag. Ligger på femmere og seksere i alle fag bortsett fra matte og muligens gym. 4 i de fagene. Har 4.5 timer fravær som jeg anser som mye selv, men er det egentlig det? Takk for eventuelle svar Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg gikk på Gann. Men jeg gikk VG3 - Skipselektriker der (Det ene året de hadde den linjen), så jeg kan ikke svare for karakterene som du trenger. Men om du har nogenlunde karakterer, og lite fravær så skal det ikke være noen problemer, Miljøet på skolen er velgid bra. Jeg stortrivdes der. Ja, de maser en del om Gud osv... Men det er ganske enkelt bare å gi faen i det. Man bli kjent med medelevene sine på en måte som veldig få andre skoler kan stille opp med. Det er veldig lærerikt å gå på Gann. Du vil lære deg masse om hvordan du skal oppføre deg på båt, hvordan en båt virker etc. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå