Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama lå i samme seng som to andre gutter

Anbefalte innlegg

For en sykt ekkel fyr. Eneste han gjør er jo å utnytte jenter på byen. Latterlig.

Synes synd på jentene som faller for slike triks. Denne Julian kommer til å være evig singel. Med mindre det er det han ønsker da.

Personlig foretekker jeg det motsatte, men folk er forskjellige...

Utnytter jenter? Tjea...

Owen (Tyler) sa videoen bevisst er klipt så han skal virke som en douche, for å sjokkere. Er enig i at han til tider virker litt ekstrem, men virker egentlig som en bra kar.

Fra beskrivelsen på youtube:

Julien of (http://www.rsdnation.com / http://www.julienlife.com) reveals infield hidden camera footage out in Hollywood picking up girls -- mostly shot over about a one month period. Includes random funny moments, pulls of various girls, even a girl who later turned out to be in adult film. The video was intentionally cut to make Julien appear to be a big jerk and shake up your beliefs about about what women respond to. This isn't necessarily the case but rather it's to make the point that women respond to a variety of different behavior -- some that you wouldn't expect.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du, nå har du spurt dama di, og fått et svar om at ingenting har skjedd. Det kan også sees på formildende at den ene var en eks (stoler på han) og at det var en tredje person der er også formildende.

Det var et uheldig valg av henne, men jeg tror faktisk ingenting har skjedd. Hva skulle det vært liksom? Trekant? I fylla kan man få seg til å tenke at da er det ihvertfall ikke farlig når det er tre som ligger i samme seng.

Hadde hun klær på seg? Sov hun i undertøyet?

Uansett, jeg hadde ikke brydd meg det dønn hva slags råd man får her inne, men heller stolt på dama. Hun er tross alt dama di, ikke sant?

Det blir til slutt som å stirre på en flekk. Jo mer du stirrer, jo større blir den.

Dama di har svart, du må stole på henne. Eller så kan du ødelegge alt, bare på grunn av noe du TROR har skjedd..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ikke helt enige med forumbestefaren her, men men.

En kompis av en kompis opplevde noe av det samme, men han fant dama i senga med 2 gutter selv, mens de sov.

Han pakket rolig sammen sakene sine og gikk. Så aldri hun igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har full tillit til min partner - helt til tilliten er brutt. TS får selv avgjøre om tilliten er brutt, eller om han synes det er greit at dama deler seng med andre menn etter fester.

Tilliten er allerede brutt når partneren gjør dette. Det er ikke så trangt her i verden at man må ligge i seng med flere andre gutter når man heller kan komme hjem. Dette skjønner enhver person som er involvert i et seriøst forhold.

Lenke til kommentar

Noen har kanskje et forhold hvor det ikke er tillitsbrudd å dele seng med flere andre etter en fest. Det virker som om TS ikke er helt komfortabel med dette. Om man snur rundt på det - ville dama til TS akseptert at TS delte enkeltseng med 2 damer etter en fest?

Grei regel i et forhold er vel å spørre seg selv "Ville jeg likt om min partner gjorde dette?".

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor det Thomas? Hvor er den angivelige tilliten når man ikke kan stole på hverandre?

Nå vet jeg ikke hva du regner som et seriøst forhold, men jeg har vært gift i 27 år, og hadde fruen sovnet noe sted på fest hadde jeg ikke bekymret meg om hvem hun sovnet med. Hun er ikke utro, det har jeg tillit til. (Ikke går hun på slike fester lenger, men det er en annen sak.)

Tillit er noe man har til noen, har man ikke det så klarer den andre heller ikke gjøre seg fortjent til det.

Geir :)

Grei regel i et forhold er vel å spørre seg selv "Ville jeg likt om min partner gjorde dette?".

Yes, det er åpenbart en fordel om tilliten er gjensidig.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vanskelig er det ikke. Men har man partnerens tillit så er det jo ikke nødvendig...

Enn så lenge kan man ikke se med det blotte øye hvor mye tillit man har, så og gjøre noe som kan vekke et tillitspørsmål, når man enkelt kan la være, er tåpelig og unødvendig.

@Sovehest En fin fin regel. "Gjør med andre som du vil andre skal gjøre med deg".

Lenke til kommentar

For en sykt ekkel fyr. Eneste han gjør er jo å utnytte jenter på byen. Latterlig.

Synes synd på jentene som faller for slike triks. Denne Julian kommer til å være evig singel. Med mindre det er det han ønsker da.

Personlig foretekker jeg det motsatte, men folk er forskjellige...

Han utnytter dem aldeles ikke. Gutter / Jenter som ikke har PEILING på hvordan attraksjon bygges og hvordan det fungerer snakker / mener negativt om "Sjekkemiljøet" og hvordan vi bedriver. Det er ikke triks, det er et faktum at jenter responderer på det som er vist i videoen fordi han viser TYDELIG sine intensjoner og han er ikke redd for å si AKKURAT det han mener.

Lenke til kommentar
Enn så lenge kan man ikke se med det blotte øye hvor mye tillit man har, så og gjøre noe som kan vekke et tillitspørsmål, når man enkelt kan la være, er tåpelig og unødvendig.

Men det er altså fortsatt en som skal "ha tilliit", og en som skal "gjøre seg fortjent" til den. Hvorfor er det førstnevnte som har rett? Om jeg var i et forhold der partneren ikke hadde tillit til meg så hadde jeg gått, og hadde ikke jeg hatt nok tillit til henne så hadde jeg forstått at hun gikk. Det var i så fall min feil at jeg ikke har tillit nok til henne.

Å gi partneren ansvar for å fortjene din tillit er fristende, men moralsk bakvendt. Hvorfor skal den ene få bestemme grensene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vi får være enige om å være uenige om at jeg mener at "tillit gis til den som verdig tillit er" og at du mener at tillit skal bare fåes. :-)

Å bare gi tillit sånn uten videre har fungert dårlig for meg tidligere, og da nødvendigvis ikke bare med kjærester.

Lenke til kommentar
Hun er ikke utro, det har jeg tillit til. (Ikke går hun på slike fester lenger, men det er en annen sak.)

Du har tillit til det ja, men det er ikke ensbetydende med at hun ikke er utro likevel.

Nå har jeg jobbet endel år innen omsorgsyrket og vært borti mange såkalte 'trofaste' og der typen har stolt 100% på dama og der dama har vært utro når hun har blitt satt i situasjon der ting har gått litt over styr. Typene sitter fortsatt idag med samme oppfatning og der jeg vet dama har vært utro. Ettersom jeg i store deler av jobben var eneste hanen i hønseflokken, så var det masse damer, og det var overaskene at de som virket veldig 'solide'(holdninger), de som man skulle tro var trofaste, de kjørte på de gitt.

Selv stoler jeg på dama mi, men jeg hadde ikke likt at hun har ligget i en seng med mann/menn - visa versa vet jeg hun heller ikke hadde likt. Nå tror jeg selv jeg hadde klart å sett det på henne både med kroppspråk og tale hvis hun hadde vært utro, men uansett hadde en liten terskel i vår respekt for den andre blitt brutt hvis en av oss hadde gjort noe slikt.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Ehm? Tror du misforstod litt.

NR 1 - Mannen det er snakk om i den videoen er alt annet enn uinteressant (Altså, han som ikke giftet seg med dama).

NR 2 - Oppskrift? Vel, hvis attraksjon er en oppskrift så vil jeg da si at alle følger den. Siden han forteller en historie så høres det ut som en oppskrift, og det andre han snakker om kan kanskje føles som det. Men det videoen egentlig handler om er at (spesielt) menn har blitt forvirret de siste tusen årene og vi har gått lenger vekk fra våre instinkter. Det er langt ifra en opskrift.

Du vet du virker som en tøffel sant? Hvis hun var utro den kvelden så er det ikke rart. Sorry for å si det, men det virker ikke som du skaper noe spenning i forholdet når du vier deg for henne på den måten...

Jeg tror du misforstår litt.

Det er manipulasjon, og det gjør ikke en person interessant -- det får en person til å framstå som interessant.

Vedkommende kan også være interessant på tross av manipulasjonen.

Det meste av videoen handlet om en oppskrift på hvordan man kan forvirre en jente og lure henne til å ha sex ved å spille på instinktene med en oppskrift som får mannen til å virke interessant.

Det er manipulasjon:

"Trekk henne til deg, skyv henne vekk, si at hun hater deg, si at hun..."; forvirr henne og distraher henne slik at hun glemmer seg bort.

Lykke til med å bygge langtidsforhold med slik manipulasjon.

En normalt intelligent jente vil sansynligvis se bildet etter å ha blitt lurt en eller to ganger, og vil raskt se at det er en manipulasjonsteknikk dersom dere er i et forhold.

Da vil man bare få forhold til uintelligente eller lettlurte jenter.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...