Øystein.F. Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 No kan du sjølv få ein liten smakebit på korleis det er å vere vond. Les hele saken Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Dette spillet har jeg virkelig savna! Vet det er tilgjengelig på GOG.com men har liksom aldri rørt det. Men er veldig fornøyd med å se at serien har fått liv igjen! Er det noen fra BullFrog som startet kickstarter kampanjen eller er det noen andre? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Nice! Det der så jo veldig bra ut i den videoen Hadde vært skikkelig artig om de når målet på 225 000 pund og får hyret inn Richard Ridings. Dette må jeg støtte! Og hehe Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Dette er et at de få spill typene jeg likte før i tiden så jeg ser fram til dette. Likte utrolig godt Dungeon Keeper. Gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Hephaestus Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Shut up and take my money! *Instant pledge* Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 It's good to be bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå