pierce007 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Trenger litt hjelp til valg/anbefaling. I utgangspunktet ligger budsjettet på rundt 1.500,-. Dette fordi jeg først ønsker å teste dette nå i vinter for å se om det virkelig er noe for meg. Fan denne: http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Tilbeh%C3%B8r-til-sykkelen/Sykkelruller/Satori-PRO-Sykkelrulle/p/1062774_2_Style Hvor viktig er matten sykkelen står på? Synspunkter? Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har selv denne rulla og brukte den når jeg var mer aktiv. Det er en kjempe god rulle for pengene, ingen tvil om det! Du har gode justeringsmuligheter, den er solid og stabil. I nyere tid ser jeg at det kommer med støydempende materiale, "SoftGel", noe det ikke gjorde da jeg kjøpte den, så min bråker litt. Du får også med forhjulsstøtte som er veldig greit å ha i forhold til å holde sykkelen stabil når du sitter på den. Underlagsmatta derimot, den er veldig grei å ha under i forhold til svetting og de merkene rulla kan lage på tregulv. Det er et godt kjøp, og du finner neppe lavere priser enn på XXL! Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg har denne rulla selv, og den er ikke mer enn OK. Jeg har også Tacx rulledekk, matte under, forhjulsstøtte og svette beskyttelse. Den rulla bråker enormt, så jeg må ha høy musikk til når jeg sykler. Jeg syns ikke det er noe ålreit å stå og sykle på en rulle. På denne rulla sliter jeg med at hjulet glipper/spinner rundt når jeg står og trår. Kan hende jeg må stille inn litt bedre. Men skal du prøve en rulle for å se om du liker rulle-trening, så kan dette være en fin start. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Skaffet meg denne idag: Er en Tacx One Cycleforce Er en helt kurrant rulle, bråker lite og er lett å stille motstand. Anbefales. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Kjøpte Tacx genius Multiplayer litt før jul. Må si jeg er kjempefornøyd med den. Motorbrems og tacx advanced software. Lenke til kommentar
Rapolo Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk en Elite Qubo digital til jul, svært fornøyd med den computer og wattmåling, elerktronisk brems som bråker lite, men er nok utenfor budsjettet ditt på 1500, men den er verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå