Marbash Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Live intervju med Michael C. Hall på Kevin Pollak's Chat Show akkurat nå på youtube. Blir sluppet i podcast format enten torsdag denne uken eller neste uke, for de som liker slikt. Snakker en god del om Dexter faktisk. Har holdt på i snart to timer nå. Live link: http://www.youtube.com/watch?v=X3KvE3TnwgI Hvis noen er våkne enda. Endret 9. juni 2013 av Marbash Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lenka er død, marbash. Finnes det andre plasser på nett, uten at jeg må vente til torsdag? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vi skaper liv i tråden igjen! Etter mange uker vet vi nå at: - Episode 10 blir filmet, og det er kun 2 episoder igjen før produksjonen er offisielt ferdig. - Det skal foregå (SPOILER) et stunt som inneholder en bil. (Kanskje ikke så veldig spoiler..) - Random Dexter Fact - Jeff Lindsay (Skaper av Dexter) har gitt ut den siste boka i serien om Dexter. - Jennifer Carpenter var nominert til Critics' Choice Award, men vant ikke. - Produksjonen avsluttes 9.juli - Julian Sands er bekreftet som gjesteskuespiller. Jeg har ikke kjennskap med skuespilleren, men han har tydeligvis spilt i The Girl with the Dragon Tattoo. - Yvonne Strahovski har fått Theatre World Award, men dette var ikke i forbindelse med Dexter. Sånn. Nå går jeg og legger meg. 1 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) I går var det Dexter-fest i forbindelse med den nye sesongen. Endret 16. juni 2013 av wergz Lenke til kommentar
Gjest Bruker-290544 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvor kan man få sett sesong 8 på søndag? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tror ingen norske kanaler viser Dexter på søndag, men mulig jeg tar feil. De fleste bruker piratbukta. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ingen viser episoden heller søndag norsk tid. Episoden kommer ut natt til mandag. C More har premiere på sesong 8 den 10. juli, men ikke noe før der. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Skulle tatt seg ut om Debra drepte Dexter, eller hva? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Lurer faktisk på om det kan være en mulig slutt? Spesielt etter de bildene.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det ville være ekstremt skuffende... bare litt over ett døgn igjen til første episode, blir artig å se hvordan de nøster opp enden på sesong 7. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Helt ening, det ville vært en veldig skuffende slutt! Skal uansett bli godt å få gjensyn med Dexter i morgen! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Til de som ønsker å høre litt om Michael C Hall og hand prosjekter, hvordan har startet karrieren og pågående projekter. Så har podcasten nå kommet ut, både som kun lyd, og som video. Ligger på Kevin Pollaks ChatShow sin kanal på YouTube, eller på kevinpollakschatshow.com Gleder meg for øvrig veldig til i morgen tidlig, skal ikke se helt bort ifra at det blir en på kanten av loven ledlasting lagt til i torrent programmet. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Da er 0801 sett(kom noen timer før i en sensurert, non-nude utgave)! Satt med hjertet i halsen hele episoden. Endelig er dexter tilbake! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er en redigert utgave, velger heller å se real dealen istedenfor. Spent på se hvordan Ray Donovan går ved siden av Dexter i sommer, skjønner etter piloten til Ray Donovan hvor kanalen parret sammen de to seriene nå i sommer. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 wow, sesongen startet langt mørkere enn jeg hadde forventet. Blir spennende å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Slutten på denne episoden. Shiiiit. Dette tror jeg blir en bra sesong. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Dette tror jeg blir bra! Var ganske åpenlyst at gamla var ute etter Dexter. Den slutten! Dexter er virkelige gode på cliffhangers... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Oi, overraskende start, dette lover bra! Spørsmålet er om gamla er der for å hjelpe Dexter eller å ta han, hmm? Endret 1. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Teori: Dr. Vogel skapte Dexter sammen med Harry, det er jo ikke noe tvil om at hun vet om han. Morderen som drepte fyren og kødda med hjernen hans er en annen "pasient" som gikk vekk fra koden. Ender dette med at Dexter må jakte på en annen seriemorder som er akkurat lik ham? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ingen dum teori det, blir også spennende å se hva som skjer videre mellom Dexter og Debra for hun har det virkelig ikke godt med seg selv, og Dexter er villig til å gjøre veldig mye dumt for hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå