Marbash Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Dexter returns June 30th !!! Heftig TWIST i år Hadde sett for meg slutten av september eller starten av october, men skal ikkje klage så lenge det blir bra Står for øvrig også i første post. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Klarer nesten ikke vente! Det blir en spennende sesong og avslutning, har jeg full tro på. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Blir fabelaktig! Så blir det sikkert mye syting etter hver episode i denne tråden... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vært lite syting her, i forhold til andre serier. I alle fall den siste sesongen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Med teaseren gjør de det helt klart hva siste sesong handler om. Dette blir intenst! Herlig med en ordentlig teaser og, ikke sånn dubstep-hard-trailer. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har store forhåpninger til sesong 8! Enda bedre er at vi slipper å vente helt til september! 2 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Blir nok til at jeg venter til alle episodene har kommet ut, så har jeg Dexter maraton med en kompis Lenke til kommentar
wergz Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vet ikke om reklamering av nettsteder er lovlig i forumet? I hvertfall så vet jeg om en side der de legger ut ting om steder de filmer episodene, dag for dag og mye andre ting. http://www.dexterdaily.com/ poster nyheter, bilder osv. fra den nye sesongen! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Spoiler innhold er ein bekreftet skuespiller. http://insidetv.ew.com/2013/04/10/yvonne-strahovski-returning-dexter/ Endret 12. april 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Min reaksjon til spoiler over Yeey. Skjønte vel det egentlig, men greit å få det bekreftet. Spent på hvilken rolle hun får. Mistenker at det går negativt utover Dex. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Spoiler innhold er ein bekreftet skuespiller. http://insidetv.ew.c...turning-dexter/ Skulle bare mangle, men godt å få det bekreftet, ja. Hadde vært veldig rart om hun hadde vært helt tilstedefraværende i sesong 8. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Tilstedefraværende, faktisk! Tåler å hvile øynene på henne i sesong 8 også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 https://www.youtube.com/watch?v=O01rIQKP374 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (...) intresting... av dexter klippene har vi Dexter fornøyd med resultatet av å drepe laguerta. debra quotes: "i shot the wrong person in that trailer?" tenkte med en gang på laguerta, men siden ho sier trailer kan det være at ho snakker om noe annet. "all my life i thought i needed you, it was the other way around" Sier hun at hun ikke trenger dexter lengre, eller at hun må hjelpe dexter mer. kan heller ikke unngå å legge merke til hva debra har gjort med håret sitt, hun virker litt mer hippi, kansje hun har sluttet som politi :o Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 intresting... av dexter klippene har vi Dexter fornøyd med resultatet av å drepe laguerta. debra quotes: "i shot the wrong person in that trailer?" tenkte med en gang på laguerta, men siden ho sier trailer kan det være at ho snakker om noe annet. Det var en form for trailer de var i når hun skjøt LaGuerta, så hun sikter nok til at hun burde skutt Dexter istedet. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det var en form for trailer de var i når hun skjøt LaGuerta, så hun sikter nok til at hun burde skutt Dexter istedet. Det var i en container(hva er det norske ordet?) som brukes på frakteskip. Jeg trodde ikke de kalles trailere. Disse kan seff lastes opp på tilhengeren til en trailer, men den vi så var en som stod plantet på bakken, på en havn. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Nå har showtime offisielt sagt at so8 er den siste sesongen, hvis noen enda var i tvil :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå