Utah Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er jeg den eneste her på forumet som har digger alle sesongene, og syntes avslutningen var knall???? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 25. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2013 Ja. 10 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Neida, det er flere av oss! Jeg har kost meg med serien, selv om jeg er enig i mye av kritikken av sesong 8. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hele greia var litt sånn "Meh". Litt trist det med Deb. Det var igrunn det eneste. Følte de rodde iland alt på to episoder. Må si jeg likte han som spiller Oliver Saxxon. Ikke sett han før, men håper dette kan gi han andre roller. Tøff kar. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Må si jeg likte han som spiller Oliver Saxxon. Ikke sett han før, men håper dette kan gi han andre roller. Tøff kar. Han er faktisk islandsk. Darri Ingolfsson. Jeg likte også godt det han gjorde i Dexter. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Hele greia var litt sånn "Meh". Litt trist det med Deb. Det var igrunn det eneste. Følte de rodde iland alt på to episoder. Må si jeg likte han som spiller Oliver Saxxon. Ikke sett han før, men håper dette kan gi han andre roller. Tøff kar. Liknet litt på Ryan Gossling ved første øyekast. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Liknet litt på Ryan Gossling ved første øyekast. Crazy eyes Gosling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ja han var egentlig perfekt i rollen han fikk må jeg si Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg må nok si som mage andre at jeg ikke likte hva som skjedde i siste episode. Noen som fikk med seg hvorfor Dexter dumpet Debra i sjøen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Crazy eyes Gosling. Han gjorde en god innsats ja, bare synd manuset var så dårlig... Jeg må nok si som mage andre at jeg ikke likte hva som skjedde i siste episode. Noen som fikk med seg hvorfor Dexter dumpet Debra i sjøen? Det var ikke akkurat vanskelig å forstå hvorfor Dexter dumpet Debra i sjøen. Det som er vanskelig å forstå er hvorfor forfatterne mente det ville være interessant å gi Dexter følelser når han er en psykopat... Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 26. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2013 Lett å se hvilken vei ratingen på imdb gikk. 11 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Gøy å se at det har holdt et stabilt høyt nivå mellom 8 og 9 gjennom alle sesongene frem til alt gikk galt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Da hadde jeg rett i at den siste episoden var den minst likte? Syns forresten at sesong 6 er overvurdert, for den var etter min mening, om mulig, enda mer tåpelig enn den siste. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det var den med han morderen som vi trodde var to stykker, men så var det egentlig bare 1? Den tror jeg folk hadde synes vært mye bedre hvis man hadde sett alle episodene etter hverandre uten å diskutert forskjellige teorier. For meg hadde avsløringen i alle fall vært en ganske stort "what!" hvis det ikke hadde blitt avslørt her. Synes Lumen-sesongen var verre egentlig, da jeg mener henne var utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Til og med Lumen-sesongen var mye bedre enn sesong 8. Michael C. Hall gjorde en utmerket rolle, spesielt i første episode av Lumen-sesongen. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hvorfor i svarte kunne ikke siste sesong være en manhunt på dexter og slutte med at han satt på deathrow og filosoferte over livet sitt, ble drept eller verst av alt, en happy ending i argentina? 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Fordi Dexter hadde en stor (og blind) seerbase gjennom de siste sesongene som hadde sett noen svelget en kuruke om det var serieavslutningen! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvorfor i svarte kunne ikke siste sesong være en manhunt på dexter og slutte med at han satt på deathrow og filosoferte over livet sitt, ble drept eller verst av alt, en happy ending i argentina? helt enig, håpet på det selv, noe ala det breaking bad ender opp med Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 helt enig, håpet på det selv, noe ala det breaking bad ender opp med Samme her, leste det som han første showrunneren hadde nevnt i et intervju som var linket til litt høyre i tråden her, hvor han nevnte at Dexter lå på "bordet" klar til å få sprøyten. Og når gardinen gikk opp til tilskuerrommet, så satt de "main" folkene som han hadde drept der. Ice Truck-killer, Doakes, Miguel Prado, Trinity osv. Det hadde vært en chilling avsluttning på en overall fantastisk serie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Da fikk jeg sett de to siste episodene, og for en dårlig avslutting som mange andre her sier. Håper Breaking Bad kan gjøre opp for dette i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå