insolvent Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SbSM02_1k34 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Lost av tv-serier. Husker ikke hvilken film som brukte den i en scene. Joda, men jeg føler at den har blitt brukt tidligere i serien - på en creepy måte, som nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Joda, men jeg føler at den har blitt brukt tidligere i serien - på en creepy måte, som nå. Vel da føler du nok riktig, fordi Dr. Vogel spilte den for noen uker tilbake og det var tittelen på episoden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja sant det! Var det musikken hun hørte på når hun ble kidnappet? Var musikken et hint om at Vogel drepte Zack? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Make Your Own Kind of Music er vel tittelen på kveldens/nattens episode. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Om det er slik at Vogel er the brain surgeon så blir jeg skuffet. Alt for enkelt. Hvem er den første man gjette, jo, Vogel. da kunne de nesten bare droppet flere episoder og heller bare gått rett på sak. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 De kunne gjerne droppet resten av episodene og gått rett på finalen uansett. Tror neppe mange ville klaget. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Spennende utvikling i dagens episode, men jeg håper ikke denne argentina flyttingen blir en realitet, det ville være en slutt som ikke var dexter verdig. 3 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Nettopp sett de to siste episodene nå etter at jeg ikke har hatt tid til å se en en liten stund. Men, dæven for en spenning de har lagt opp til i de tre siste episodene. Nå har jeg også vært så dum at jeg har sett scenene som er fra de neste episoden(e) også. Og hvis det er Vogel som er "kirurgen" så ville nok det være for enkelt. Håper for fansen sin skyld at de ikke har valgt å gå den veien, jeg syns heller at linja med Zack kunne vært dratt litt lengre og gjort serien litt mer spennende. Men, siden det er såpass sent i sesongen, så har de vel ikke nok episoder igjen til å dra det lengre ut enn de gjorde. I bunn og grunn håper jeg heller ikke at flyttingen til Argentina blir noe av, da dette blir litt for enkelt for de som har fulgt serien gjennom åtte år med både gode og noen under-middels sesonger. Tror for øvrig også at de avslutter serien på et riktig tidspunkt da det hadde blitt mye repetisjon dersom de skulle gått inn for å lage enda en sesong. Er en grense for hvor mye spenning man kan skape og hvor lenge man kan holde fanskaren engasjert. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det er nok ikke Vogel som er kirurgen. Det er sønnen hennes. Geez... Så nok ikke den komme selv, men kanskje fordi jeg håpet de skulle ta en bedre vri. Er ikke lengre spesielt interessert i hva som skjer videre. Hva var poenget med alt det tullet mellom Quinn og Deb? Godt mulig de blir sammen igjen, men er det noen som bryr seg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nettopp sett de to siste episodene nå etter at jeg ikke har hatt tid til å se en en liten stund. Men, dæven for en spenning de har lagt opp til i de tre siste episodene. Nå har jeg også vært så dum at jeg har sett scenene som er fra de neste episoden(e) også. Og hvis det er Vogel som er "kirurgen" så ville nok det være for enkelt. Vel, de avslørte hvem kirurgen var i dagens episode, så.... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Så previews fra dem tre siste episodene jeg også. Er duka for masse spenning ser det ut til. Er litt spent på hvor intens cliffhangeren mellom dem to aller siste kommer til å bli. Er redd for at den kommer til å bli fryktelig irriterende. Som i argh-at-jeg-må-vente-ei-hel-uke-irriterende! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Dexter er ikke tilbake før 8. september Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg tror du mente å bruke denne smilyen: Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er bare søndag neste uke. Vi tåler såpass. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det bare meg som ikke er helt oppslukt? Dessverre sendes Dexter samtidig som Breaking Bad, og Dexter blir så nedtur i forhold. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Vel, de avslørte hvem kirurgen var i dagens episode, så.... Så klart gjorde de det, jeg som er meh... Min feil. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det bare meg som ikke er helt oppslukt? Dessverre sendes Dexter samtidig som Breaking Bad, og Dexter blir så nedtur i forhold. Det er nok ikke bare du. Sesongen har vært ganske tam til nå, men alt for mange korte historier som ikke førte noe sted, og få karakterer jeg bryr meg om. At jeg var lettet når Zack døde sier jo sitt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Er ikke bare det. Føler, som jeg nevnte tidligere i tråden, at nå som så mange veit om hemmeligheten hans (hvis man kan kalle det hemmelighet lengre), så blir alt så sært. Fikk nesten fnatt på det motellrommet for et par episoder sida. 5 stykker: 1 seriemorder, 1 aspiring seriemorder, 1 psykolog som er tildels ansvarlig for begge, dama til serimorderen med flere drap på samvittigheta og midt oppi det hele søstera til nevnte seriemorder. Og alle kjenner til hverandre og hva dem står for(!) Kunne like gjerne ha vært satire. Liker fortsatt serien, men brenner ikke like mye for den som jeg på et tidspunkt gjorde. Jeg hadde jo omtrent maraton på sesong 1-7, men sistedelen har tapt seg veldig, så jeg er glad det nærmer seg slutten. Endret 27. august 2013 av Gurglemuffin 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 For meg falt serien gradvis i kvalitet frem til Rita døde, og ble ganske ræva etter det (ikke bare fordi Rita var deilig). Må samtidig si at den første sesongen er noe av det beste jeg har sett av en TV-serie - på nivå med Breaking Bad og The Wire - de burde bare gitt seg mye tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå