Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg hater når de viser hva som skal skje neste episode.. Jeg prøver og skynde meg og slå av pcn, men litt får jeg med meg uansett om jeg ikke vil. Ufrivillig tvang. Uansett så jeg ikke att det lignet på den personen som bruker over tror det er. Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Jeg hater når de viser hva som skal skje neste episode.. Jeg prøver og skynde meg og slå av pcn, men litt får jeg med meg uansett om jeg ikke vil. Ufrivillig tvang. Uansett så jeg ikke att det lignet på den personen som bruker over tror det er. Vi får se hva som skjer.

et lite tips: du trenger ikke slå av pcen, det holder med å lukke videoen, noe du kan gjøre med en gang rulleteksten kommer, lenge før "neste episode" klippene kommer.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke ser for meg at Vogel er brain surgeon. Hvorfor skulle hun la Dexter la Zach være i fred, samt oppfordre ham til å være hans mentor, for så å drepe han selv? Det gir ikke mening. Jeg har en idé på hvem brain surgeon er (det er vel ikke så mange mistenkte igjen) med mindre det er en karakter vi ikke har sett enda.

Alt med Zack kan være en grunn til å teste Dexter, for å se hva han egentlig er i stand til. Ikke glem at hun har trent opp en hel drøss med seriemordere, men Dexter er spesiell. Hun kunne først ha bedt Dexter trene opp Zack for å se om han var i stand til det, og deretter bedt han la Zack være i fred for å se om han klarer det igjen. Men når begge deler feilet kunne hun ha drept Zack selv, for å være sikker på at jobben ble gjort. men det er jo bare en teori. Synes bare det er alt for få episoder igjen til å starte enda et nytt miniplott. Nå da Brain Surgeon har dukket opp igjen har de endelig klart å samle sammen alle de løse trådene de har bygd opp gjennom sesongen - med mindre de gir faen og heller lager enda en ny tråd.

Og for den saks skyld er det Dexter vi snakker om. Siden når har serien gitt noen som helst mening? :p

Jeg tror heller ikke det er Vogel, isåfall blir jeg veldig overrasket.

Det er jo hele poenget. ;)

Lenke til kommentar

Det at vi så Vogel holde glasset med den hjernedelen var vel mer for å vise hvor sjokkert ho også blei. Fram til søndagens episode så var jeg litt småirritert på at Dexter hadde gjort seg kompis med Zach iom at Quinn var på sporet av sistnevnte. Syntes han hadde fortjent den oppturen (Da var jeg sikker på at Zach hadde kverka Cassie også da men...)

Ellers så er jeg også litt i det hjørnet av jeg ser på for å se på. Dem "OMG" vibbene jeg tidligere hadde er blitt borte. Syntes det taper seg litt jo fler som veit om hemmeligheten hans. Men for all del, håper på en verdig avslutning. Akkurat hvem Brain Surgeon er har jeg absolutt ingen formening om.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror ikke det blir en sånn slutt. Enten blir det noe genialt med att dexter lurer alle og er brilliant, eller så blir han drept.

Lenke til kommentar

For meg var det rimelig klart at Vogel var morderen, eller i det minste en som styrer en eller annen person som en dukke.

De pakkene som ble levert på døren kunne hun jo ha lagt der selv, og grunnen til at hun har latt Zack og Dexter holde på har rett og slett vært fordi hun vil se hvordan de tenker og reagerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...