Filmvenn Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dette er nesten det beste fra Masuka på serien. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hannah må da være verdens peneste kvinne? Nåja. Bare typisk blondine det går tretten av på dusinet. Jamie er mye penere. Håper ting går litt fort fremover snart. Vi trenger ikke flere episoder med Zack, og oppgjøret mellom Deb og Hannah kan gjerne komme ganske kjapt. Det er ikke en spoiler, da det er helt åpenbart at Deb vil prøve på noe. Kjerringa har jo klikket fullstendig en gang før, og å få Hannah tilbake gjør det nok på nytt. Spesielt om Dexter må velge mellom dem, noe han garantert kommer til å måtte gjøre. Og hva med "A family that kills together."? Deb drepte LaGuerta, og hun vil nok drepe igjen - eller prøve, i alle fall. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Nåja. Bare typisk blondine det går tretten av på dusinet. Jamie er mye penere. Håper ting går litt fort fremover snart. Vi trenger ikke flere episoder med Zack, og oppgjøret mellom Deb og Hannah kan gjerne komme ganske kjapt. Det er ikke en spoiler, da det er helt åpenbart at Deb vil prøve på noe. Kjerringa har jo klikket fullstendig en gang før, og å få Hannah tilbake gjør det nok på nytt. Spesielt om Dexter må velge mellom dem, noe han garantert kommer til å måtte gjøre. Og hva med "A family that kills together."? Deb drepte LaGuerta, og hun vil nok drepe igjen - eller prøve, i alle fall. Husker at hun så bedre ut i Chuck egentlig! Endret 13. august 2013 av wergz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Spesielt i catsuit på Chuck. Eller i Mass Effect. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hun ser da helt grei ut i Dexter og? 5 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Tja, hun har jo sine sider. Jeg liker bare ikke karakteren noe særlig. I en spin-off som fokuserer på henne hadde hun vært ganske bra. Da hadde hun vært mer spesiell, og ikke bare en av mengden. Men i Dexter er det så mange rare folk at hun 'drukner' blandt dem. Dexter, Quinn og Deb er for mye av det gode til tider, og tar vi med alle bi-personene blir det fort en del syke folk. Hannah er bare en av mengden. Endret 13. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 A brief open letter to Showtime about the final season of Dexter Akkurat hva jeg tenker om denne sesongen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja, denne siste sesongen har skuffet veldig stort! Hadde virkelig større forhåpninger for siste sesong enn dette.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg synes det er fint å få klargjort forholdet mellom dex og deb, og der har jo episodene denne sesongen stort sett hatt framgang hele veien, det er mange andre mindre ting som skjer rundt som ikke er like artig men det har det vært hver sesong. Det som får meg til å komme tilbake hver uke er forholdet mellom dex og deb. Det er forsovidt ingen som tvinger deg til å se de neste episodene, så du kan skippe de og se finalen når den kommer hvis du ønsker. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Endelig begynner det å skje noe! Er veldig spent på å finne ut hvem denne såkalte brain surgeon er. Jeg har en liten følelse om at det kan være en karakter vi har sett før uten at vi vet det. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Skjedde nesten for mye denne episoden, zack sin historie ble kortere enn jeg hadde forventet. Og jeg har også en dårlig følelse angående Vogel nå, føles som om hun brukte zack til å utforske dexter sine reaksjoner. Men jeg har fortsatt problemer med det hun sa i starten av sesongen, at hun ikke passet koden, det virker som hun indirekte har ført til mord og det har tidligere vært nok til å komme på dexter sitt bord. Veldig bra at debra blir politi igjen Endret 19. august 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 A brief open letter to Showtime about the final season of Dexter Akkurat hva jeg tenker om denne sesongen. Ditto, men det er fremdeles not interessant på g. Men denne sesongen sitter jeg veldig med følelsen at jeg sitter bare å se på for å se hvordan det ender. Det er ikke av stor interesse, ulikt Breaking Bad som nesten slår meg av sete for tida nå i sin siste sesong. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Lurer på om det er noen som klarer å diskutere Dexter uten å dra inn hvor bra Breaking Bad er. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Eller hvor ræva Sons of Anarhcy er? Neida. Men akkurat Breaking Bad og Dexter har flere likheter med hverandre enn mye annet for tida, så det blir naturlig å sammenligne de to. Det er også lov til å diskutere både negative og positive sider med en serie, hvor gøy hadde det vært om vi alle hadde ment det samme? Spennende twist på Dr. Vogel denne episoden. Samtidig kult det som skjedde med Debra. Små forbedring denne episoden. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Endelig begynner det å skje noe! Er veldig spent på å finne ut hvem denne såkalte brain surgeon er. Jeg har en liten følelse om at det kan være en karakter vi har sett før uten at vi vet det. Jeg er nesten 100% sikker på at det er Vogel. Hun har ikke en grunn til være med i denne sesongen annet enn å si at hun skapte koden (uviktig), introdusere Brain surgeon (han døde jo) og la Dex lære opp Zack (heldigvis død nå). Hun trenger en grunn til å være relevant for resten av sesongen, og av de løse trådene til Dex er det vel bare Brain surgeon igjen, om han/hun fortsatt er i live. Men det jeg stusset mest på var at Dex sjekket at hjernen til Zack var skåret opp, og i neste scene ser vi Vogel holde en liten krukke med en bit av en hjerne i. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre det nå? Hun tror jo Brain surgeon er død? Og hvorfor skulle de vise den scenen nå om den ikke er relevant? Ergo tror jeg det var en endelig avsløring at hun har stått bak alt som er skjedd med Dexter denne sesongen. Når det kommer til Hannah er jeg skuffet. Hadde håpet hun kunne stikke av, så vi slipper mer av den såpeoperaen. Heldigvis ser det ut til at det blir en fortgang nå. Vi trengte bare 40 minutter av det vanlige mølet før det endelig tok seg opp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke ser for meg at Vogel er brain surgeon. Hvorfor skulle hun la Dexter la Zach være i fred, samt oppfordre ham til å være hans mentor, for så å drepe han selv? Det gir ikke mening. Jeg har en idé på hvem brain surgeon er (det er vel ikke så mange mistenkte igjen) med mindre det er en karakter vi ikke har sett enda. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg tror heller ikke det er Vogel, isåfall blir jeg veldig overrasket. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ingen som husker de pakkene med "his" og "hers" utenfor døren som inneholdt hjernedelene? Vogel la de ikke der selv, akkurat. Det er så mye som skurrer med den teorien at det kommer til å være tidenes mindfuck om det viser seg at Vogel er brain surgeon. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvem var det som ble drept på slutten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvem var det som ble drept på slutten? Du mener han som satt i stolen til Dexter? Det var Zach Hamilton. Hodeskallen var skjært ut og en hjernedel hadde blitt fjernet og sendt til Dr Vogel. Brain Surgeon er vel ikke død allikevel (noe jeg regnet med siden det var altfor usannsynlig at AJ Yates var brain surgeon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå