ThEshortY Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Trenger jeg en vifte selv om jeg ikke skal overklokke den....hvilken... bør jeg ha PRO versjonen av sapphire radeon 9700 128mb atlantis...hva er forskjellen....... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kommer an på hva du mener med vifte; du MÅ ha CPU-kjøler, og det skader ikke med kabinettvifter heller, selv om det ikke alltid er nødvendig. Radeon 9700 Pro er raskere enn non-pro, bortsett fra det er det ingen forskjell. Et 9700 non-pro kan sannsynligvis lett klokkes opp til Pro-hastighet (har gjort det selv med mitt kort), men da har du igjen det med temperatur (les: kabinettvifter). Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 nyere cpu skal ha vifte (i boxed versjoner følger det med, gjelder cpu fra ca 350mhz og opp) strømforsyning skal ha vifte (følger alltid med) high end skjermkort skal ha vifte (følger alltid med) Hovedkort har avogtil vifte (følger med i såfall) i kabinett er vifte valgfritt men ofte en fordel med tanke på overklokking harddisk er vifte valgfritt (sjeldent brukt) pro kort er alltid mye bedre enn nonpro i samme modell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå