stoff3r Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg har kjøpt meg viftestyring fra sunbeam, den er vel grei for seg, men hva med at chieftech bruker skueløse 5,25" brønner, dvs at min viftestyring bare ligger og slenger.... noen som har tips? MÅ være noen som har samme combo: chieftech dragon medium tower, sunbeam rheobus(sånn byggesett ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har det, monterte bare skinner på rheoen og monterte den som en hvilken som helst annen 5.25-enhet... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 hvor la jeg de hen? *grave i skoffa* takk for hurtig svar kis, d hørtes ut som d går (er på skolen nå så må vel skulke meg hjemmover:P) Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Men kjære vene, du skjønte vel at Rheobusen skule monteres som en vanlig 5.25-enhet? Ergo pælmer du på 2 skinner.. Easy as that. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 men bakerste del på skinnene må vel presses mot kabinettet? de blir jo ikke det med rheobusen? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 prøv å bygg en festeanordning bak da, ellers skal det vel funke? bare prøv deg fram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå