ltdata Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) slettet Endret 18. desember 2012 av ltdata Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kremt - før du legger ut slikt, kanskje du skulle sensurert informasjon om avsender? Anyway, det fungerer ikke så bra å kopiere det rett inn i nettleseren, men det er jo dokumenter som leder til Google Docs, hva er galt?.. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Beklager har sensurert nå. Men jeg skjønner ikke hvordan 2 slike mailer havner i innboksen min 2 dager på rad. mailadressen min er veldig annerledes enn andre mailadresser, så rart at noen skriver feil. Har du klikket på vedleggene? Jeg bare mistenker sterkt at dette er virus. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er nok ikke virus, men rett og slett feilsendt. Nå de oppgir peppekaker... som epost i annonsen, så er det vel naturlig at noen sender til pepperkaker... også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå