Aerow Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har en NH-D14 som kjører i følge FanXpert 2 på 1300 rpm hele tiden, noe som gjør at den bråker en del. Har prøvd å endre viftehastigheten i BIOS og i FanXpert 2, men ingen av dem vil la meg endre den. Når jeg koblet CPU-kjøleren til viftestyringen i kabinettet ville den ikke starte en gang. Så er det noen som vet hvordan jeg setter ned viftehastigheten? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det fulgte med motstander som kan kobles på, bruk dem. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg ville testen en biosupdate. Du skal kunne sette opp profiler i bios på hovedkortet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Brukte nå de to kablene som fulgte med og viftehastigheten gikk ned til 8-900 rpm, men får de fortsatt ikke lenger ned en det i FanXpert 2, står bare "The fan's speed cannot be controlled"? Ikke noe annet en BIOS-update som vil fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå