ChristopherHuth Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hmm, kommer Note II i en 4G utgave? Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Dette er hastighetene jeg fikk på min Galaxy SIII 4G fra Bergen: http://www.speedtest.net/android/318635511.png Og jeg som trodde at Telenor hadde begrensninger... Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hmm, kommer Note II i en 4G utgave? 4G utgaven finnes, modellnummer GT-N7105. Selges allerede rundt om i Europa. Med tanke på hvor sent Telenor var ute med 4G versjonen av S3 (GT-i9305) tipper jeg at den kommer på nyåret. Forresten: Litt skuffende at dere ikke nevnte en annen forskjell fra 4G Galaxy SIII til den opprinnelige versjonen: 4G versjonen har 2 GB RAM i motsetning til 3G versjonen, som har 1 GB. Veldig greit dersom man kjører mange apps samtidig. 1 Lenke til kommentar
synsemannen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Sånn egentlig, hva bruker man 80mbit/s til på en mobiltelefon ? Jeg greier knapt å makse 50mbit/s linja jeg har hjemme når jeg leecher for fullt... leeching på mobil er bare teit, så hva er bruksområdet ? Wireless hotspot er greit, men de fleste bruker jo ikke det.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Faster is better? Streaming er på full fart til å ta over i alle ledd? Osv osv.. EDIT: Med en oppegående fiberlinje hjemme med noe ala 25 - 50mbit opp så kan du jo etterhvert ha egne servere hvor du kan få delt alt av musikk, bilder, video, ja you name it rett til mobilen og alle andre enheter du måtte ha på farten med gode hastigheter. Din egen lille nettsky som ikke er avhengig av Google, Apple, Microsoft og liggende, hvor du har null begrensinger på verken innhold eller lagring. Endret 18. desember 2012 av RamGuy Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hjelper jo ikke så lenge de ikke har fri bruk uten throttling. Hvis man hadde det kunne man jo nesten ha sagt opp nettlinja hjemme og delt 4g nettet fra mobilen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Om man ikke stiller krav til stabilitet eller responstid, så ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er fornøyd bare jeg får stabilt 3G med iphonen jeg Selv det er jo en utfordring til tider. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er fornøyd bare jeg får stabilt 3G med iphonen jeg Selv det er jo en utfordring til tider. LTE gir veldig gode tall, men det gjør også 3G der det bygd ut godt. I skrivende stund på NetCom i Oslo sentrum får jeg 14,82 Mbps ned og 3,17 Mbps opp med 3G. Jeg testet et LTE modem fra NetCom for en ukes tid siden, da lå jeg på rundt 60 Mbps, men NetCom har nok ganske mange flere LTE enheter i nettet, da de har solgt LTE i et par år allerede. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Serriøst!!!!! Jeg ville kjøpe galaxy sIII, men jeg rett og slett hatet fargene på den.. DRITT styff i blå og hvit:/ Og nå .. etter .. mange mndr etter release, og etter at e har kjøpt ny kommer den i en svart utgave og med 4G.. :/ Yay... Var mye bedre i svart:/ Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Serriøst!!!!! Jeg ville kjøpe galaxy sIII, men jeg rett og slett hatet fargene på den.. DRITT styff i blå og hvit:/ Og nå .. etter .. mange mndr etter release, og etter at e har kjøpt ny kommer den i en svart utgave og med 4G.. :/ Yay... Var mye bedre i svart:/ *stygg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Du har "rediger" knappen 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Lurer fælt på hva som skjer med hastighetene når "alle" begynner å bruke 4G..! Håper dog Note 2 kommer med 4G snart! Lenke til kommentar
synsemannen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Faster is better? Streaming er på full fart til å ta over i alle ledd? Osv osv.. Din egen lille nettsky som ikke er avhengig av Google, Apple, Microsoft og liggende, hvor du har null begrensinger på verken innhold eller lagring. Jada, for oss med peiling på slikt er det greit. Imidlertid har 99 prosent av brukerne ikke peiling nok til å få til det. Hva skal de med 80 mbit ? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har ikke denne versjonen 2 GB ram også? Merker man noe til dette i multitaskingen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jada, for oss med peiling på slikt er det greit. Imidlertid har 99 prosent av brukerne ikke peiling nok til å få til det. Hva skal de med 80 mbit ? Nå sitter ikke hvermannsen med 4G / LTE heller da. Det er utelukkende et fåtall av toppmodeller som i det hele tatt støtter det og det har seg nå engang sånn at den jevne forbruker aldri vil forstå hva poenget med slikt er før de opplever det. Hvermansen hadde jo heller aldri behov for en smartmobil for et par år tilbake, se hvor verden er nå. Lenke til kommentar
Canis Lupus Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kan melde at den såkalte "hastighetssperren" er totalt fraværende - ihvertfallpå min telefon..... Ligger jamt & trutt på 70-80 Mbit i Asker.... ;-) Ja - Mot min kones SIII med 1GB så er den hakket mer "Schnappy".... Lenke til kommentar
eskmeister Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Når er den i salg? Og hva er prisen? Lenke til kommentar
Stig Johnsen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvis du vurderer å kjøpe Galaxy S3, vær klar over at den ikke kan dockes. Androidfunksjonen for docking ble skrudd av i Galaxy S3 ved oppgradering til JellyBean. Så bildockinger som f.eks. Ibolt fungerer ikke lenger. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det slik at man ikke kan skru av bare 4G for å spare batteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg