Hexafix Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hallo folk.... Jeg er i en yrkesgruppe som gjør at jeg får abilitet til å.......og ved hjelp av dette så har jeg funnet en konspirasjon i det norske næringslivet. Jeg kan egentlig ikke fortelle hva dette dreier seg om før det kommer i nyhetene. Det jeg lurer på er hvor jeg kan rapportere konspirasjoner i næringslivet og hvem som etterforsker dette. Jeg kan selv få problemer med urent mel i posen dersom jeg ikke holder meg "anonym" men jeg må jo rapportere om dette fordi det påvirker meg som forbruker og det er minst 3 store kjente firmaer som er innvolvert i konspirasjonen etter det jeg har sett. -Takk! Lenke til kommentar
dbass Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Forbrukerombudet eller TV2 Hjelper deg høres ut som noen som har lyst til å høre om dette. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvis du med konspirasjon mener prisjuks, prissamarbeid, eller andre ulovlige og skitne triks så er det bare å kontakte Økokrim eller nyhetsmediene. Mediene er veldig glade i korrupsjonssaker om dagen. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Forstår ikke helt hva du mener med "yrkesgruppe som gjør at du får abilitet", men uansett: økokrim eller konkurransetilsynet. :-) Du kan vel forklare litt hva det går ut på, uten at du nevner verken sektor eller selskaper? Er det to selskaper som samarbeider med å sette pris kanskje? EDIT: Ellers så kan du jo bare snakke med politiet også. Endret 18. desember 2012 av Arne 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Forstår ikke helt hva du mener med "yrkesgruppe som gjør at du får abilitet", men uansett: økokrim eller konkurransetilsynet. :-) Du kan vel forklare litt hva det går ut på, uten at du nevner verken sektor eller selskaper? Er det to selskaper som samarbeider med å sette pris kanskje? EDIT: Ellers så kan du jo bare snakke med politiet også. Dette er en konspirasjon som berører såpass få folk at den er svært vanskeligå oppdage men det er likevel en konspirasjon. Det er minst 3 eller 4 kjente bedrifter som er innvolvert og dette er transportbransjen. Tror jeg går til konkurransetilsynet men jeg vil tjene penger på dette. Jeg gir ikke bort gratis informasjon som andre parter kan tjene på... Ikke faen.. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Så får du overbevise noen om at du har en salgbar historie da. Bare synd at det ikke finnes en eneste journalist med noenlunde integritet i kongeriket. 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Så får du overbevise noen om at du har en salgbar historie da. Bare synd at det ikke finnes en eneste journalist med noenlunde integritet i kongeriket. Alle kan vel være journalister? Altså, jeg kan jo være det selv så hvorfor ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå