Gjest medlem-267993 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Er det noen som har dette korte og hører at den lager sånn slå på lyd når man starter og avslutter maskinen? Endret 6. januar 2013 av medlem-267993 Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Dere som har dette korte er det normalt at den skal lage sånn slå på lyd? Endret 6. januar 2013 av medlem-267993 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tenker du på en slags "Relé lyd"? Jeg mistenker mitt D2 kort lager en slik lyd når pcen starter opp. Tror ikke det er noen av de andre komponentene som lager den, men latskapen har hindret meg i å få bekreftet det Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) da skal jeg bekrefte med en gang til dere begge to. Mitt Xonar DX har slike hvite releer på kortet så det er disse som lager denne lyden når du skrur på pcen, fordi det initialiserer seg. har dog ikke hørt den når jeg skrur av.. http://www.guru3d.com/articles_pages/asus_xonar_d2x_sound_card_review,3.html "It's from these relays, which disable the sound. In higher end audio equipment relays are used to protect your loudspeakers from a DC spike (the 'thump') when you first turn it on. The D2X does this too." Endret 6. januar 2013 av mhsalangli Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ah, det var noe sånt jeg regnet med Takk for infoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå