Aetius Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sjekk hva du kan vinne i dag! Konkurranse: Julekalender 2012 - Luke 18 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hadde ikke vært meg i mot å vinne denne Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hadde ikke vært meg i mot å vinne denne Error: Bestikkelsesserveren kan ikke se å ha mottatt noen overføring fra din konto. Access denied. Endret 17. desember 2012 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Error: Bestikkelsesserveren kan ikke se å ha mottatt noen overføring fra din konto. Access denied. Beklager det var ikke noe god whisky igjen ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hadde ikke vært meg i mot å vinne denne Det kan jeg også tenke meg.....har ikke du den der da?. (Antall bilder pr.batteri-lading har jeg funnet ulike tall på) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det kan jeg også tenke meg.....har ikke du den der da?. (Antall bilder pr.batteri-lading har jeg funnet ulike tall på) Jeg har mye rart, men denne har jeg ikke - jeg har forgjengeren - GH2 ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Det kan jeg også tenke meg.....har ikke du den der da?. (Antall bilder pr.batteri-lading har jeg funnet ulike tall på) Ser ut til at vi må presisere litt, så: NB! Med 12-35, ikke 14-140 mm! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 OK, da tror jeg det blir rett svaret jeg avga (før presiseringen), men jeg ser i flere tester at de ikke oppgir hvilket objektiv som er brukt....(visste forresten ikke at ulike objektiver gir så forskjellig utslag på batteriet) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har mye rart, men denne har jeg ikke - jeg har forgjengeren - GH2 ... He,he...en plass bør man vel stoppe...men du er visst ustoppelig Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Error: Bestikkelsesserveren kan ikke se å ha mottatt noen overføring fra din konto. Access denied. Are - jeg sverger - det ER en femhundrelapp på vei i posten! 1 Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Her er noe jeg VIRKELIG ønsker meg :-) Krysser fingrene og tærne nå :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ser ut til at vi må presisere litt, så: Hvorfor bruker dere ikke kapasiteten som står i prisguiden på spørsmålet/svaralternativ, skulle tro den er den rette ? Batterikapasitet (CIPA) 500 bilder per lading Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvorfor bruker dere ikke kapasiteten som står i prisguiden på spørsmålet/svaralternativ, skulle tro den er den rette ? Tror det er like greit å oppdatere prisguiden - Det er kapasiteten med 12-35mm som har vært oppgitt på alt jeg har lest av tester. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Tror det er like greit å oppdatere prisguiden - Det er kapasiteten med 12-35mm som har vært oppgitt på alt jeg har lest av tester. Done Hvorfor bruker dere ikke kapasiteten som står i prisguiden på spørsmålet/svaralternativ, skulle tro den er den rette ? Den er/var riktig, men med et annet objektiv, og dessverre har vi ikke felter for slike forbehold i prisguiden. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Perfekt kamera til å montere i båten for å filme og ta bilder når jeg er ute å troller storørret på Mjøsa! Krysser fingrer, tær og alt som går for å få med denne hjem selv om det ikke har hjulpet noe i alle årene jeg har deltatt på adventskalendere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg