MixMad Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Når jeg prøve å installere chipdriverne(i875) så stopper installasjonsprogrammet på ca 90%. Pc krasher totalt, må ta en hardboot. Ved boot så fryser xp boot bildet og forandrer farge. Etter en liten stund hører jeg windowsxp innloggingslyden. Har oppdatert med siste bios og har satt ned agp hastighet til 4x, fastwrites er også deaktivisert. Har et Connect3D Raedon 9500 np. Har også prøvd å legge inn forskjellige drivere(3.7, 3.6 og 3.5) før jeg har kjørt innstallasjonen av chipset driverne. Eg må reinstallere hele maskien etter krashet. Har laget en ghost copy så akkurat det går greit. Er det noen som har noen gode råd???? Maskin: HK: Abit IC7 Max 3 CPU: P4 2.4(800 fsb) Minne: Dual DRR pc3200 2x256 og 1x512 Apacer disk: Raptor 10 000 rpm SATA skjermkort: Connect3D Raedon 9500 np Lydkort: Soundblaster Audigy player Nic: 3COM 10/100 Abit MediaXP frontdeksel med usb2/firewire/CF leser Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kanskje ikke akkurat svar på problemet, men er det lurt å ha tre RAM brikker i et dual channel oppsett? Brikkene må jo eksistere parvis for å kunne utnytte den featuren. Lenke til kommentar
MixMad Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 jeg er klar over det, kjøper en til når jeg får lønn :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vet ikke hva som kan vere galt,men jeg fikk et som det er masse problemer med,bla at det er problemer å starte og at det forlanger diskkontroll hver gang det starter. Har snskket med komplett og de sender nytt i dag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå