Gå til innhold

ITavisen.no når bunnen!

teb1986

Anbefalte innlegg

Hei

Hvor lenge har ITavisen sensurert kommentarer???

Leste en fantastisk artikkel her i dag av Trond Bie der han skriver om Derfor kan de ikke lykkes med Windows 8 der han legger ut veldige usaklige påstander angående hva MS og "Fanboy's" må endre syn på. Ikke at det er ille at denne skal bruke sin ytringsfrihet, men da må man ifølge hva jeg mener tåle konstruktiv kritikk (gjerne usaklig kritikk også siden han driver en avis")

Som følge av dette inlegget ble jeg veldig provosert på personen ettersom han har sin fakta feil og gjort en veldig dårlig research med inlegge, noe som ender opp med at meg samt de fleste leserene kommenterer inlegget med hvor usaklig denne personen er.

Legger ved bilder hva jeg skrev.

1345651.jpeg

Og her er den sensurerte versjon noen timer senere uten noen som helst varsel.

1345652.jpeg

Beklager at det blir så langt, men fant ingen annen måte å gjøre det kortere.

Spørsmålet mitt blir da:

- Mener dere dette er riktig at ITavisen? Og hvorfor?

- Har du noen gang opplevd at ITavisen har sensurert deg?

Som sagt kunne idet minste dem sendt meg en mail med hvorfor dem har fjernet min kommentar ettersom jeg føler at jeg var så å si konstruktiv med ett lite sinne i meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er riktig av IT-Avisen å gjøre.

Det er nemlig de som bestemmer hva slags regler kommentarfeltet skal inneha, og hvordan det skal gjennomføres. Så om de føler for å slette enkelt-kommentarer, har de både lov og rett til å gjøre dette.

Jeg har ikke kommentert IT-avisen-artikler på en god stund, så det kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar

Ting som ikke er relatert til en artikkel blir som oftest sensurert/fjernet. Selv her på diskusjon.no, så er det i endel tråder hvis du kun kommer med personangrep (slik du gjorde i kommentarfeltet på ITAvisen) og ikke noe konstruktivt eller noe som bidrar til tråden, så blir det mest sannsynlig fjernet.

Å si at du kom med konstruktiv kritikk er å trekke det alt for langt, da du ikke startet en diskusjon men kom heller med personangrep. Prøv å svar en artikkel på hardware.no eller gamer.no med den samme "konstruktive" kritikken, og innlegget ditt blir ganske fort rapportert av andre brukere som personangrep, og blir ganske fort fjernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...