stormb97 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 har en acer predator g3610 som jeg prøvde og bytte kabinett på men finner ut at en ledning er for kort.. så når jeg har montert pcn i det orginale kabinettet går pcn på full fart på vifta og det høres ut som den skal sprenge.. og kommer ikke noe opp op skjermen angst.. men greia er at når jeg skulle montere hoved kortet i det nye kabinette klipte jeg av ledningen til den gamle kabinettvifta for di at ledningen var for kort... så håper noen har noen gode forslag... Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har du noen bilder? Jeg klarer ikke helt å forestille hva du klipte... Hvilken vifte er det som går på fullt? alle? At du har klippet over ei ledning til kabinetvifta skal ikke ha noe å si om pcen blir mongoloid. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) de gangene jeg har sett dette problemet så er det fordi cpu-en og cpu-kjøleren står "rart" mulig at ikke alle kontaktpunktene på cpu-en er borti eller noe sånt. Første gang jeg var borti det var med en dell dimension-etteller annet med pentium 4 for x år siden. Hvis jeg dytta litt på kjøleren mens jeg startet den så funket den. Med noen andre pc-er så funka det etter at jeg tok kjøleren av og på en del ganger :/ Endret 17. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
stormb97 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Har ikke skrudd ut CPU eller kjølern da. men jeg klippte av ledningen til vifta som sitter bak i pcn( kabinett vifta) . Men har la også merke til at de lysa som lyste på, av og på knappen ikke lyste.. Og det var bare CPU vifta som gikk på fullt Endret 17. desember 2012 av stormb97 Lenke til kommentar
stormb97 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 En ting til var at den "bip" lyden som pleide og komme ikke kom... Kan jeg ha kobla feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå