Laila - Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fremmed landskap midt i byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Her ville jeg muligens tatt et par cm i topp slik at det grønne fossvannet kommer mer rent ut fra øvre kant. men mulig at et slikt kutt også vil fordre et Ca. 4 cm kutt nede. Da blir det jo et annet bilde men et slikt bilde som dette har jo svært ofte mange bilder og versjoner i seg. Det er bare å finne de riktige beskjæringer og formater. Roar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Her ville jeg muligens tatt et par cm i topp slik at det grønne fossvannet kommer mer rent ut fra øvre kant. men mulig at et slikt kutt også vil fordre et Ca. 4 cm kutt nede. Da blir det jo et annet bilde men et slikt bilde som dette har jo svært ofte mange bilder og versjoner i seg. Det er bare å finne de riktige beskjæringer og formater.Roar Tusen takk Roar for god hjelp! Har kuttet en del, ble litt roligere og kom litt nærmere Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Likte godt dette motivet - og av de tre bildene vil jeg velge v3 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Likte godt dette motivet - og av de tre bildene vil jeg velge v3 Tusen takk Thorild! Er glad du likte motivet. Er så glad i å være ute og det her er nærme hjertet mitt. Men vanskelig å finne ut av hvordan ta bilde av det. Men har sikkert mye glede av å prøve fremover Endret 19. desember 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg