-Logos- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei. jeg har et creative webcam som jeg ikke får brukt i msn messenger. når jeg går igjennom veiviseren for lyd og kamera får jeg opp bilde av meg selv. men når jeg inviterer til video conferanse kommer det svart felt, og etter litt kommer meldingen om at jeg ikke fikk koblet til opp. Dette har virket tidligere, men så plutselig virker det ikke Har Win xp pro msn 6.0 hadde også samme problemet i msn 5.0 for en stund siden. Løste problemet foreløpig med å reinstallere windows. Marius Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har noen av det samme problemet. Hos meg virker ikke mic'en, ennda den er instillet korrekt. Jeg har prøvd å ha webcam samtaler med to stykker, men det er samme resultat hele tiden. Bildet virker fint, men lyden er fraværende. Har skrevet om dette på flere forumer, men det er visst ingen som har en løsning på dette.. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hadde problemer med det jeg også. Når jeg deaktiverer Zonealarm virker det. Det må være noe i oppsettet av denne. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ops...bruker ZoneAlarm jeg også... må sjekke dette neste gang det blir webcam bruk.. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Ops...bruker ZoneAlarm jeg også... må sjekke dette neste gang det blir webcam bruk.. Jeg har ikke zonealarm, og heller ingen brannmur. Windows brannmur er også deaktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå