MiiX Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei, Lurer på om der er ett program som dere kan anbefale å bruke til å overvåke nettbruken til en spesefik PC. Hensikten er å se dette fra en annen enhet/PC, så om den maskinen som blir overvåket ser det eller ikke har ikke så mye å si. Dersom der er ett program som overvåker som en tjeneste/bakgrunn er dette ett bedre alternativ for meg. Det jeg vil overvåke er bruken total båndbredde opp og ned, også pr. prosess om mulig. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Wireshark, Cain & Abel eller Backtrack 5 som er en Linux-distribusjon som kan kjøres fra Live CD eller minnepinne. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Wireshark, Cain & Abel eller Backtrack 5 som er en Linux-distribusjon som kan kjøres fra Live CD eller minnepinne. Ble litt for avansert for min bruk, så skal prøve meg på performance monitor ved å legge til maskinen jeg vil overvåke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå