Øystein.F. Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 22cans viser fram video av GODUS for å få fart på Kickstarter-kampanjen. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Molyneux har penger nok til å finansiere dette spillet selv slik han har gjort med andre spill. Jeg synes det er trist at kickstarter og lignende sider blir redusert til en enkel måte å håve inn penger på 'perks' og 'collectors editions'. (De færreste kaller gavene sine collectors edition, men det er i bunn og grunn det man ender opp med). 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har stor tro på Molyneux. 1000 daler donert! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Er ikke verre enn å spytte inn pengene som mangler selv (f. eks. lån) og så få pengene fra Kickstarter. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Kristisk fase? Skal den guddommelige snekkeren være med? Endret 17. desember 2012 av Northern 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Etter Black & White og Fable er det vel ikke rart at så mange er skeptiske til å støtte prosjektet til Molyneux. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Dessuten ser dette spillet ut som en langt, langt dårligere utgave av Black & White. 2 Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Molyneux er faktisk ikke stinn i penger i det hele tatt. http://kotaku.com/5969167/if-peter-molyneuxs-kickstarter-isnt-funded-his-marriage-might-be-screwed Jeg har fulgt dette prosjektet siden starten og håper på at det blir laget. Jeg savner gudespill, så det å få ett nytt av han som 'fant opp' sjangeren høres ut som en fantastisk julegave. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Men hvor kommer spillbarheten i dette spillet til å ligge? Er det bare sandbox? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Etter Black & White og Fable er det vel ikke rart at så mange er skeptiske til å støtte prosjektet til Molyneux. Synes det er veldug rart, ettersom det er svært gode spill. Spesielt Fable II, som definitivt er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt denne konsollgenerasjonen. Lenke til kommentar
Arnerdo Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Men hvor kommer spillbarheten i dette spillet til å ligge? Er det bare sandbox? Se tidligere updates på kickstarter siden dems. Det blir en story mode som kalles "crusade", multiplayer og coop. I alle disse investerer du folk fra ditt "homeland", og du tar med deg gevinsten hjem igjen etterpå, Lenke til kommentar
Arnerdo Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Selv har jeg "donert". personlig føler jeg vel bare at jeg betaler for spillet i forkant. Så lenge man har trua så er det jo greit, og det har jeg. Savner gudespillene. Og blir ikke kickstarterkampanjen noe av så får jeg jo pengene igjen 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Synes det er veldug rart, ettersom det er svært gode spill. Spesielt Fable II, som definitivt er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt denne konsollgenerasjonen. Spillene i seg selv er helt greie, men Molyneux er kjent for å være en spillutvikler som aldri leverer mye av det han lover. Mye av det han lovet at skulle komme i Fable måtte vi vente til Fable 2 for å se, og Fable 3 er kjent som det svakeste spillet i den serien. Black & White leverte heller aldri til de høye forventningene. Jeg er uansett ganske sikker på at de blir å nå målet sitt med dette prosjektet. De er snart på 400.000 pund, og man er stort sett litt ekstra gavemilde i sluttfasen av disse prosjektene. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Spillene i seg selv er helt greie, men Molyneux er kjent for å være en spillutvikler som aldri leverer mye av det han lover. Mye av det han lovet at skulle komme i Fable måtte vi vente til Fable 2 for å se, og Fable 3 er kjent som det svakeste spillet i den serien. Black & White leverte heller aldri til de høye forventningene. Jeg er uansett ganske sikker på at de blir å nå målet sitt med dette prosjektet. De er snart på 400.000 pund, og man er stort sett litt ekstra gavemilde i sluttfasen av disse prosjektene. Fingers crossed. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Da er det ikke så mye annet å gjøre enn å gratulere de med at prosjektet i skrivende stund har nådd £454,454, og er langt over mimimumsbeløpet de har satt seg, og det er fremdeles lenge til tiden går ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da var tiden ute, og prosjektet som var i en kritisk fare kom i land på 526,563 pund. Ikke bare klarte de å nå målet, men de klarte nesten å finansiere alle delmålene etter at hovedmålet var nådd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå