TheKims Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei. Jeg opplever en forferdelig suselyd fra headsettet mitt med en gang jeg plugger den i en USB port. Merker at når jeg bruker musa så blir suselyden veldig hakkete. Noen som aner hva det kan være? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Du har ikke tilfeldigvis G930? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Nope. Har Tritton Ax Pro. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har du prøvd å bruke headsettet på en annen USB-buss enn den som musa er tilkoblet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har prøvd alle 10, men er samme problemet uansett hvilken port jeg bruker. Har prøvd å kun ha headsettet koblet til, men det er fortsatt støy Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Det er vist en del som klager over samme problem ved lading av dette headsettet. De fleste peker bare til en workaround som er å kjøpe en usb kontakt du plugger i en strømkontakt og lade den derfra. Hvis du har en iPhone så skal det følge med en slik kontakt du kan bruke med dette headsettet. Det første jeg skrev er mest sansynlig, men det kan også være en ødelagt mikrofon som gir dette problemet. De fleste nye headset har en veldig lav feedback fra mikrofonen som vanligvis ikke merkes, men hvis mikrofonen klikker i vinkel så vil du kunne høre det. Det kan høres merkelig ut at det er mikrofonen siden det kun høres mens du lader, men på de fleste headset er mikrofonen plugget i samme øre som usb laderen og dette lager interferensen. Hvis det følger med en programvare til headsettet så kan dette lett testes ved å skru feedback til 0. Endret 18. desember 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg prøvde å bruke USB fra strømnettet å støyen forsvant Det er forferdelig upraktisk, men det får nå gå. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå