AVF Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Et sjarmerende eventyr med mye å by på. Les hele saken Lenke til kommentar
evenlk95 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 den jenta øverst der minner meg litt om Zelda i grunn O.o er sikkert bare meg.. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Herrejesus og gode jul som jeg gleder meg til dette! Sammen med The Last og Us er dette det spillet jeg gleder meg mest til neste år. Og det sier faktisk en god del! Lenke til kommentar
zen master Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 var det ikke dette epicnamebro spilte? Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kjøpte dette brukt i Japan og har spilt det litt. Det virker enkelt og barnslig - med en grafikk som gir deg opplevelsen av å spille en Ghibli-film, men spillet er veldig dypt når det kommer til magisystemet og de dyrene du kan ha som kompanjonger. Det er også fint med et skikkelig verdenskart i spillet! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 karra d e ein 10'ar!!!! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 GOLD! WE HIT GOLD PEOPLE!!!!!! Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Wizard's edition er allerede bestilt! I can't wait! Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fantastisk, gleder meg vil til dette spillet og det ser ut som det kan gi meg en ny JRPG opplevelse som kansje overgår det Xenoblade Chronicles til Wii ga med, men desverre måtte gi litt tapt med pga. Wii sin grafikk. Dette ser jo direkte pent ut og appelerer til meg som Ghibli fan også. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Mitt store spørsmål: Kommer dette med japansk stemmeskuespill? Håper virkelig ikke det er dubbet..... Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Det virker som de har brukt en del tid på å finne gode engelske stemmeskuespillere altså. Jeg hadde ikke noe å utsette på det. Men jeg vil tro at man kan velge japansk og. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det virker som de har brukt en del tid på å finne gode engelske stemmeskuespillere altså. Jeg hadde ikke noe å utsette på det. Men jeg vil tro at man kan velge japansk og. Takk for svar. Håper man kan velge dette. Det er nemlig noe magisk med Ghibli og japansk Lenke til kommentar
Martyric Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ni No Kuni har fått utsatt releasedatoen med én uke i Europa på grunn av forsinkelser med produksjonen. Den opprinnelige datoen var 25. januar, men den har nå blitt flyttet til 1. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå