Rebecka Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hei! Jeg er ute etter en privat mattelærer eller noen som kan god matte som vil undervise matematikk et par ganger i uken. Det er altså snakk om matematikk R1. Skal ta dette faget som privatist om våren, altså i slutten av mai. Så jeg har tenkt å begynne med stoffet rett etter nyttår. Gjerne en kvinnelig lærer.. Angående timelønn og antall timer/uke send meg e-post: [email protected] Endret 17. desember 2012 av Rebecka Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 online undervisning? Er det snakk om mail undervisning skal ikke jeg ha en krone for det hvertfal... Har for mye tid, og liker matte for godt.. hehehe Lenke til kommentar
Rebecka Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 online undervisning? Er det snakk om mail undervisning skal ikke jeg ha en krone for det hvertfal... Har for mye tid, og liker matte for godt.. hehehe Nei nei, jeg bor i Oslo, så det må være noen som bor her og har mulighet for å møtes her i sentrum.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Anbefaler deg å henge opp en lapp på universitetet. http://www.mn.uio.no/math/ De har sikkert en tavle uten for administrasjonen eller noe. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 ^Godt tips, anbefaler det selv. Vet av erfaring at mange studenter innenfor realfag er flinke til å lære fra seg, og gjerne vil gjøre det for å få det på CVen. Men husk å ta noen prøvetimer før du gjør det fast, og sørg for at personen faktisk lærer deg og ikke bare løser oppgavene for deg. Lenke til kommentar
Rebecka Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Tusen takk for svar! Håper på at noen kommer til å tilbyr undervisning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå