Gå til innhold

SSD disk i bærbar - Blir mindre og mindre


MrMidget

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har hatt et problem med min SSD disk lenge nå.. Den blir rett og slett mindre og mindre.. Jeg får daglig opp at disk plass er full og jeg fjerner filer og hiver ting over på mine andre disker.. men 1 dag eller 2 etterpå så er disken nede i alt fra 10kb til 200mb ledig.

 

Når jeg søker i windirstrat ser jeg at den leser at min disk nå totalt er på 42,5gb, mens i windows sier den 55,7gb.

CCleaner er kjørt hundrevis av ganger, disk cleanup advanced er kjørt flere ganger.. men disken blir bare mindre og mindre! Hva er det som skjer ?: /

 

I følge windows defender som er innebygget i windows 8 har jeg ikke virus..

Har heller ikke rootkit installert på pcen..

 

Noen som har vært borti lignende ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det tas automatisk backup, og backup'en legger seg på samme stasjon? Eller "restore"-funksjonen har fått ubegrenset med plass? Et par hundre Mb er nok. Og hva med page-filen? Sett den til en fast liten størrelse selv. 200 Mb er tilstrekkelig i de fleste tilfeller, dersom du har 4GB eller mer RAM. I mange tilfeller kan page-filen fjernes totalt.

Lenke til kommentar

Pagefile er flyttet til D disken, hybernate er slått av. Ingen restore eller backup liggende på C..

 

Problemet er egentlig at disken blir mindre og mindre for hver dag som går..

Ledig diskplass går også opp og ned..

 

Reinstall ja.. Oppdaterte nettopp til windows 8.. Hvordan blir det da ? Kan jeg installere windows 8 som fresh install når jeg kjøpte en "update key" ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...