hl2 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 eg får ikke fram konsoll i cs. hva skal eg trykke på for og få det fram ? :-? eg har aldri gjort det før. har nettopp fått internett så derfor har eg aldri spilt cs før nå. :smile: Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 du må legge inn en tekst i målfil på snarveien= (space)-console Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 er ikke helt sikker på om eg sjønte det der, men eg skal altså skrive inn -console i ei mappe som heter målfil ? :-? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ja.. Høyreklikk på CS snarveien, og skriv på slutten av målfilen (som peker snarveien til .exe fila) ett mellomrom og -console etter F.eks. der målfilen er D:spillCounter Strike.exe Brir det D:spillCounter Strike.exe -console Det var med teskje ! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 og pass på at du i config.cfg har en linje som heter så meget som console "1" Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det ligger som default i retail versjonen (er jeg nesten sikker på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå