Fasces Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hihi, sitter på skolen som en av de første i landet som får en egen bærbar PC. Ikke mess med neg. På KVS er jeg den første levene i 1AAB, den første på skolen. Jeg har altså fått en meget god PC helt gratis, en jeg nte betale en fryktelig pris JEG åtte stille opp i Lokalavisa, JG åtte sleike stygge politikere opp i stompen MENS jeg har en forkjølelse og ikke er speiellt fotogen (jeg er altså ikke fornøyd). MEN HAHA førsti Norge (tror jeg), først i buskerud JEG er føst i landet!! MUAHAHAA Pear me!! hihi.. Maskin er digg den. Dere hater meg vel for å starte en thread, og den havner uligens i Søppel, MED mindre den blir saklig. Ser du jeg kan ikke legge inn egene programmer, noe som suger. Der ble det saklig Tråløst etverk er digg, fordi jeg kan være på internett over HELE skolen Nah nah nah nah nah nah, har noe der eandre ikke har Hihihi Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 en av de første i norge ? trokke det Veit om mange som har fått egen pc til å bruke på skolen... og de har hatt dem lenge. Har du lese/skrivevansker siden du har fått egen bærbar ? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har du lese/skrivevansker siden du har fått egen bærbar ? That stings ! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Går/har gått i klasse med en tunghørt og en dysletiker (hhv. vgs og ungdomsskole). Begge har fått bærbar PC, og kan såvidt jeg vet installere hva de vil på dem.. du var nok ikke først nei Hva var din grunn til å få PC? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 På høyskolen i telemark(teknologiske fag begynte de med gratis pc med trådløst nettverk til alle ingeniørstedenter i fjor...... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Tulletråd. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg