Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Eksempel på anti-muslimsk hat-propaganda. http://www.faithfree...ntroduction.htm De som står bak nettstedet er "Judea-kristne". Det er amerikanske sionister. De opprettet haugevis av nettsteder etter 911 for å skape "krig mot muslimer". En av metode de bruker er blasfemi. Disse folkene opererer i Norge også Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Man trenger ingen unskyldning for å hate Islam. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er forskjell på å kritisere og å poste blasfemi på nettet Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Respekt må tjenes. Det er ikke noe man kan kreve. Jeg respekterer enkeltpersoner. Jeg dømmer ikke individer jeg møter på gata selv om de har skaut eller kors rundt halsen. Men organisert religion vil jeg alltid håne og legge for forakt om noen spør meg hva jeg mener. Blasfemilover som beskytter religion er grunnlovsstridige fordi de strider imot ytringsfriheten. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Avkristning av Norge? Landet er veldig sekulært, og religion er stort sett en privatsak. Det er rundt 3% som går i kirken, og jeg kommer ikke til å falle en tåre dersom det blir 0% etterhvert. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Men organisert religion vil jeg alltid håne og legge for forakt om noen spør meg hva jeg mener. Blasfemilover som beskytter religion er grunnlovsstridige fordi de strider imot ytringsfriheten. Er du organisert i et anti-islamsk nettverk? Avkristning av Norge? Landet er veldig sekulært, og religion er stort sett en privatsak. Det er rundt 3% som går i kirken, og jeg kommer ikke til å falle en tåre dersom det blir 0% etterhvert. Og du er vel med i Den Norske Ateistiske Kirke Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er forskjell på å kritisere og å poste blasfemi på nettet Nei, det kan ofte være helt det samme, for kritikken kommer fra en side, mens det er andre som velger om de ser på det som blasfemisk eller ikke. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Å lage tegneserie med masse avbildninger av Muhammed, og hvor plot er at Muhammed er pedofil landeveisrøver er typisk sionist blasfemi Meningen er at det er for mye fred i verden. Verden trenger krig mot denne "pedofile landeveisrøveren". (De "muslimene" som står bak "faithfreedom.org" skulle ha vært arrestert som falske muslimer. Det skulle ha blitt rabalder om jeg stilte meg opp på Karl Johan utkledd som "jøde" med plakat "Kristendom = Jødedom") Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Og du er vel med i Den Norske Ateistiske Kirke En anti-teist trenger ikke å være medlem i noe. Vi bygger ikke vår mening på frykt og indoktrinering. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er ikke døpt heller da? Og begravelsen skal være "borgelig" Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Om jeg er døpt eller ikke har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Siden mange vil ha navnedåp og vi ikke har noen Ateistisk Kirke, hva gjør dere "ateister" da? Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du sitter vel ikke her og sier at man må ha en kristen dåp for å få et navn? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) There is no such thing as Ateism There is no such thing as Christian Satanism There is no such thing as Anti-Communism There is no such thing as KKK Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jo. Jeg er ateist. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg tror ikke på noen gud. Jeg er ikke teist. Fordi jeg ikke er teist, er jeg ateist. Det er en ekte dikotomi. (Som i motsetning til den "vanlige" falske dikotomien) 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Eksempel på anti-muslimsk hat-propaganda. http://www.faithfree...ntroduction.htm De som står bak nettstedet er "Judea-kristne". Det er amerikanske sionister. De opprettet haugevis av nettsteder etter 911 for å skape "krig mot muslimer". En av metode de bruker er blasfemi. Disse folkene opererer i Norge også Deres profetier sier det skal komme en stor krig i midtøsten, derfor forsøker de å starte en stor krig i midtøsten, slik at deres profetier går i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg tror ikke på noen gud. Jeg er ikke teist. Fordi jeg ikke er teist, er jeg ateist. Det er en ekte dikotomi. (Som i motsetning til den "vanlige" falske dikotomien) Vi flere muligheter: kristen muslimsk buddistisk judaistisk gnostisk (inklusiv satanisme) humanetisk (evolusjonist , +litt kristen) Endret 20. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Vi flere muligheter: kristen muslimsk buddistisk judaistisk gnostisk (inklusiv satanisme) evolusjonistisk (humanetiker, + litt kristen) Religioner (tro): Buddhisme -- Ateistisk religion som er åpent for teisme Hinduisme -- Teistisk religion Judaisme -- Teistisk religion Islam -- Teistisk religion Kristendom -- Teistisk religion Satanisme -- Teistisk religion Deisme -- Teistisk ikke-organisert religion Livssyn (kultur og tankesett): Buddhistisk livssyn Judaistisk livssyn Islamsk livssyn Kristent livssyn Humanetisk livssyn Satanistisk livssyn La-Vey Satanistisk livssyn Vitenskapelig livssyn Spesifiseringer: Gnostisk: "Kunnskap"; Man kan vite Agnostisk: "Uten kunnskap"; Man kan ikke vite Observerbare faktum / fenomener: Evolusjon Atomer Gravitasjon Vitenskapelig teorier (forklaringer på observerbare faktum / fenomener): Evolusjonsteorien Atomteorien Gravitasjonsteorien Verken religion, livssyn, fenomen eller teori: Ateisme -- Mangelen på gudstro "Mangel på konkret livssyn" -- Noe som står uten navn. Noen deister og ateister har ikke noe livssyn. Endret 20. desember 2012 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå