Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden skal det diskuteres følgende problemstilling "Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge?"

Og da er det naturlig å vise til statistikker, osv. Jeg har også sett på TV der det var en reklame, som sa at over 50% gjør dette via datingsider. Mener det var en reklame for "match.com".

Trådstarter Anonym poster: 4d9e56a47cd1c6a4d34a0325a36e6bb8

Lenke til kommentar

Denne tråden skal det diskuteres følgende problemstilling "Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge?"

Og da er det naturlig å vise til statistikker, osv. Jeg har også sett på TV der det var en reklame, som sa at over 50% gjør dette via datingsider. Mener det var en reklame for "match.com".

Trådstarter Anonym poster: 4d9e56a47cd1c6a4d34a0325a36e6bb8

Jeg kan vise til en 99% statestikk om at forhold starter ut ifra en introduksjon. Som sagt så syntes jeg ikke du eller noen andre skal legge seg for mye opp i HVOR introduksjonen skjer. Det har ingenting å si. Det som må skje er at du må introdusere deg. Ikke at du går på den puben eller henger på det nettstedet. Introduser deg til de du syntes er interessante. Uansett hvor.

Lenke til kommentar

Jeg kan vise til en 99% statestikk om at forhold starter ut ifra en introduksjon. Som sagt så syntes jeg ikke du eller noen andre skal legge seg for mye opp i HVOR introduksjonen skjer. Det har ingenting å si. Det som må skje er at du må introdusere deg. Ikke at du går på den puben eller henger på det nettstedet. Introduser deg til de du syntes er interessante. Uansett hvor.

Trådstarter spør IKKE om hva er det første man sier til en ukjent person som senere ble din kjæreste er.

Trådstarter spør ganske spesifikt om hvordan setting det er mest vanlig for mennesker å møtes for senere å ende opp som par.

Fest er i alle fall en ganske vanlig setting å møte nye mennesker i. Dog har jeg liten tro på at det er den settingen som produserer flest par pr. introduksjon. Da er nok datingsider en bedre kandidat siden rammene er ganske klare fra starten.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Selv har jeg endt opp i forhold av disse situasjonene:

* Var med en venn i familiebesøk og stakk av med en av slektningene hans

* Ble invitert på fest av en jente jeg møtte på butikken

* Var på fest og så meg ut en jente jeg ville bli bedre kjent med

* Fylla har skylda - vi har vært sammen i 5 år nå, og har en datter på 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...