AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei, Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge? Er det via venner, jobbsammenheng, på byen eller fest, datingsider, eller er det helt tilfeldig? Hva sier dere? Anonym poster: 4d9e56a47cd1c6a4d34a0325a36e6bb8 Lenke til kommentar
Den Allmenne Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fylla. Eller grøftefylla om dama er stygg. 2 Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tja, jeg har funnet kjæreste via "random"-funksjonen i Wordfeud. Blir ikke stort mer tilfeldig enn det. 8 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sosiale sirkler virker å være det vanligste, som jobb, felles interesser, venner og venners venner etc. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tror det begynner å bli veldig vanlig med forhold startet gjennom nettdating også! Syns å minnes noe om at det har blitt godt over 50%. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det vanligste er å bli akseptert gjennom venner eller bekjente. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Veldig mange forhold starter med et "Hei". HVOR det er har vel ingenting å si? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Denne tråden skal det diskuteres følgende problemstilling "Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge?" Og da er det naturlig å vise til statistikker, osv. Jeg har også sett på TV der det var en reklame, som sa at over 50% gjør dette via datingsider. Mener det var en reklame for "match.com". Trådstarter Anonym poster: 4d9e56a47cd1c6a4d34a0325a36e6bb8 Lenke til kommentar
whistle Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Vil tro at det er vanlig via skole/universitet, og gjennom felles bekjente (da ofte på fest) Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Denne tråden skal det diskuteres følgende problemstilling "Hva er den vanligste måten folk finner seg en kjæreste på i Norge?" Og da er det naturlig å vise til statistikker, osv. Jeg har også sett på TV der det var en reklame, som sa at over 50% gjør dette via datingsider. Mener det var en reklame for "match.com". Trådstarter Anonym poster: 4d9e56a47cd1c6a4d34a0325a36e6bb8 Jeg kan vise til en 99% statestikk om at forhold starter ut ifra en introduksjon. Som sagt så syntes jeg ikke du eller noen andre skal legge seg for mye opp i HVOR introduksjonen skjer. Det har ingenting å si. Det som må skje er at du må introdusere deg. Ikke at du går på den puben eller henger på det nettstedet. Introduser deg til de du syntes er interessante. Uansett hvor. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg kan vise til en 99% statestikk om at forhold starter ut ifra en introduksjon. Som sagt så syntes jeg ikke du eller noen andre skal legge seg for mye opp i HVOR introduksjonen skjer. Det har ingenting å si. Det som må skje er at du må introdusere deg. Ikke at du går på den puben eller henger på det nettstedet. Introduser deg til de du syntes er interessante. Uansett hvor. Trådstarter spør IKKE om hva er det første man sier til en ukjent person som senere ble din kjæreste er. Trådstarter spør ganske spesifikt om hvordan setting det er mest vanlig for mennesker å møtes for senere å ende opp som par. Fest er i alle fall en ganske vanlig setting å møte nye mennesker i. Dog har jeg liten tro på at det er den settingen som produserer flest par pr. introduksjon. Da er nok datingsider en bedre kandidat siden rammene er ganske klare fra starten. Endret 21. desember 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Selv har jeg endt opp i forhold av disse situasjonene: * Var med en venn i familiebesøk og stakk av med en av slektningene hans * Ble invitert på fest av en jente jeg møtte på butikken * Var på fest og så meg ut en jente jeg ville bli bedre kjent med * Fylla har skylda - vi har vært sammen i 5 år nå, og har en datter på 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå