Gå til innhold

Tips til abonnement!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp av valg til nytt abonnement til min Iphone 4S nå som bindingstiden med :

 

"Fastpris Large m/telefon: 79,- mnd i 3 mnd + 200,- for telefon. 12 mnd avtaletid - deretter 589 ut avtaleperioden" har gått ut.

 

Med dette abonnementet får jeg ofte regninger på rundt 700 kroner, og det blir for dyrt for meg.

 

Noen som har tips til et billig abonnement der man får mye for pengene? Jeg tenker cirka 200-300 kroner per måned maks uten ekstra avgifter.

 

Tips til leverandør / abonnement?

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker vel kanskje mest data / MB på nett.

 

Jeg ringer ikke så veldig ofte, så jeg trenger ikke så mange minutter per dag, og jeg sender heller ikke så utrolig mange tekstmeldinger, så jeg trenger ikke så mye der heller.

 

Det viktigste er egentlig at prisen ikke går noe særlig over 200-300 kroner.

Lenke til kommentar

Onecall har flere alternativer som ligger i nærheten av det du trenger.

 

Grunnpakka til 99,- gir 150SMS/MMS/min/MB

For en ekstrasum kan man vel få fri data mener jeg.. Da kommer det vel på rundt 300,- i mnd.

 

Ellers har man Folkepakka som gir 600 av alt, og 1000MB data.

Denne koster 199,- i mnd.

 

Hvis ikke dette holder gir Folkepakka Data deg 4GB data, og 600 av alt det andre.

Denne koster 349,-

 

Selv bruker jeg mobilen min MYE til data (men ikke koblet som modem til PC og sånt), her ligger forbruket på drøyt 1 GB i mnd.

Jeg hører heller ikke musikk over nett da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Djuice All in one M web koster 199/mnd inkl 600 minutter, 600 SMS, 600 MMS og 1 GB data. Dersom dette er for lite, får du L web for 299, se her: http://www.djuice.no/abonnement Djuice er Telenor, slik at ev. operatørlåst telefon fungerer med djuice også.

 

Edit: Ellers kan du gå til http://www.telepriser.no og beregne ut fra ditt faktiske forbruk.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...