Alexnorge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei Jeg gambler en del på nett - og har noen ganger problemer med at nettet faller ut (Get på kabel - ikke trådløst). Mine internasjonale venner forteller meg at de har noe de kaller en "wifi dongle" - som de har stående i en USB port - som får de online igjen ila 10-15 sekunder etter at det vanlige nettet har tatt kvelden - med en "pay as you go" løsning. Jeg lurer på hva dette kalles på Norsk og om noen kan anbefale hva jeg bør kjøpe? Jeg gjetter på at det er trådløst nettverk på en USB pinne, men etter å ha sendt en mail til komplett.no og spurt dem har jeg ikke fått svar. Prøver derfor her. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Det er vel mobilt bredbånd og ikke wifi (trådløst nett i huset) du ønsker. Eks: https://netcom.no/privat/mobilt-bredband/surf-med-datamaskinen Endret 17. desember 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Alexnorge Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Ja, det der ser helt riktig ut. Skal ta kontakt med ulike teleoperatører og høre hva de har av typer som ikke krever månedlig abb. Takk for hjelpen ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå