rillto Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 I dag fikk jeg en epost med kode fra HBO Nordic. Jeg ble først glad og gikk til nettsiden for å registrere meg. Hvis jeg velger et år så koster det 79 kr pr mnd med en gratis mnd. Velger jeg månedlig betaling koster det 129 kr pr mnd + en gratis måned. Rett før jeg skulle klikke på månedlig betaling fant jeg ut at det er 3 måneders oppsigelse av avtalen etter oppsigelse er mottatt. Det betyr at hvis jeg tegner månedlig abonnemet og i gratis måneden finner ut at dette ikke var noe for meg må jeg likevel betale 129 kr i 3 måneder! Jeg må altså betale neste 400 kr for et produkt jeg ikke vil ha. Jeg prøvde derfor å finne ut hvilke serier som er tilgjengelige på HBO Nordic, men det var ikke mulig å få sett utvalget uten å logge inn. Dette var skuffende Jeg klikket derfor avbryt og takket for meg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det stemmer. HBO er tydeligvis ikke så interessert i å ha oss som kunder. Dårlig bildekvalitet, kun 5.1 lyd på samsung tv-er, og ikke minst opererer de med en tåpelig bindingstid. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg prøvde derfor å finne ut hvilke serier som er tilgjengelige på HBO Nordic, men det var ikke mulig å få sett utvalget uten å logge inn. Dette var skuffende Jeg fikk muligheten til å se hvilke serier som var tilgjengelig uten å betale noe. se bilde for samtlige serier: Endret 17. desember 2012 av Dimethyltryptamine Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg var svært entusiatisk helt frem til i dag. Det blir nok ulovlig nedlasting av HBO-innhold hvis ikke noe endres drastisk med vilkårene og kvaliteten. Netflix er ihvertfall en tjeneste som er velprøvd og har mye forskjellig innhold. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ble netflix her også. HBO vil ikke ha meg som kunde... Lenke til kommentar
rillto Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Netflix har jeg hatt i et år nå. Jeg betaler kun 46kr pr måned og er meget fornøyd med kvaliteten og brukervennligheten. Å betale 3 ganger mer for noe dårligere er ikke aktuelt så nå har jeg slettet eposten med koden. Jeg har ingen produkter som HBO kan vises på i huset selv om jeg har stuepc(linux) Apple TV og Ipad Å se tv på mobilen er ikke aktuelt........ Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Fikk akkurat mail fra HBO om dette. Noen av dere har vært bekymret over at dere ikke har muligheten til å prøve tjenesten før dere binder dere til et abonnement. Vi har hørt dere. Derfor gir vi deg nå muligheten til å avslutte ditt abonnement innen 31. januar 2013 uten kostnad eller videre binding.Dette tilbudet er eksklusivt for de som har registrert deg på vårt nyhetsbrev på hbonordic.com før 31. desember 2012. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå