JodaOda Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei Er det noen her som kan hjelpe med å dele Outlook kalenderen med de andre på jobben uten at de ser det detaljerte innholdet av alle avtalene mine, men kun at jeg er opptatt de ulike tidspunktene? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Du velger hvilke rettigheter de som du deler kalenderen din med skal ha, om de skal kunne se detaljer eller ikke. Hvilken versjon av Outlook bruker du? 2007/2010/2013? Slik ser det ut i Outlook 2013 (Engelsk): Endret 17. desember 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
JodaOda Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Du velger hvilke rettigheter de som du deler kalenderen din med skal ha, om de skal kunne se detaljer eller ikke. Hvilken versjon av Outlook bruker du? 2007/2010/2013? Slik ser det ut i Outlook 2013 (Engelsk): Hei og takk for svar Vi har Windows 7 så da får jeg ikke de valgene i delingsforspørselen. Jeg har prøvd å dele alt, (det funker) for siden og gå inn i Kalendertillatelser for å legge inn begrensninger, men da fosvinner hele tilgangen og min kollega ser ingenting.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Men hvilken Office versjon bruker dere? Slik endrer du kalendertilatelsene i ettertid, slik at han/hun/de du deler kalenderen din med, kun ser tilgjengelighet. Outlook 2010: Gå inn på mine kalendere, høyreklikk på din kalender og velg egenskaper. Gå inn på "tillatelser fanen" og velg din kollega i den første vinduet. 'Under "lese" velger du "ledige og opptatte tidspunkter". Lenke til kommentar
JodaOda Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 det er akkurat det jeg har gjordt - treor jeg, men da forsvinner hele tilgangen det kan kansje være noe feil med hele systemet her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det er ikke godt å si hva det er som går galt hos dere. Når du sier "forsvinner hele tilgangen", hva mener du? Får ikke kollegaen din tilgang på kalenderen din i det hele tatt? Får dere noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
JodaOda Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 her er dialogen med kollegaen min - lese nedenfra og opp ;-) ......... Fra: S Sendt: 11. desember 2012 15:03 Til: G Emne: SV: kalender min Ser ingenting. Får beskjed om at jeg ikke har rettigheter til dette. Får bare opp tom kalender og en feilmelding. Dette har virket tidligere. Fra: G Sendt: 11. desember 2012 14:56 Til: S Emne: SV: kalender min Dette var ikke lett. Nå begrenser jeg tilgang i Kalendertillatelser. Mvh G Fra: S Sendt: 11. desember 2012 14:55 Til: G Emne: SV: kalender min Nå Ser jeg all info. Mvh S Fra: G Sendt: 11. desember 2012 14:49 Til: S Emne: kalender min Hei Kan Du sjekke kalenderen min og se hvor mye du ser? Mvh G Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En ting jeg er nødt til å vite. Hvilken Outlook versjon bruker du, og hvilken versjon bruker kollegaen din? Det er problemer med kalenderen mellom 2003 og 2007 outlook f.eks. Det kan også være problemer relatert til mail serveren (exchange). Har dere en IT-ansvarlig/IT-avdeling som dere kan ta opp dette problemet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå