Gå til innhold

Kalender i Outlook - dele


JodaOda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du velger hvilke rettigheter de som du deler kalenderen din med skal ha, om de skal kunne se detaljer eller ikke.

Hvilken versjon av Outlook bruker du? 2007/2010/2013?

 

Slik ser det ut i Outlook 2013 (Engelsk):

 

post-10128-0-12868700-1355739327_thumb.png

 

Hei og takk for svar

 

Vi har Windows 7 så da får jeg ikke de valgene i delingsforspørselen.

 

Jeg har prøvd å dele alt, (det funker) for siden og gå inn i Kalendertillatelser for å legge inn begrensninger, men da fosvinner hele tilgangen og min kollega ser ingenting....

Lenke til kommentar

Men hvilken Office versjon bruker dere?

 

Slik endrer du kalendertilatelsene i ettertid, slik at han/hun/de du deler kalenderen din med, kun ser tilgjengelighet.

 

Outlook 2010:

 

Gå inn på mine kalendere, høyreklikk på din kalender og velg egenskaper.

post-10128-0-58300600-1355743142_thumb.png

 

Gå inn på "tillatelser fanen" og velg din kollega i den første vinduet. 'Under "lese" velger du "ledige og opptatte tidspunkter".

post-10128-0-78683500-1355743332_thumb.png

Lenke til kommentar

her er dialogen med kollegaen min - lese nedenfra og opp ;-)

 

.........

 

Fra: S

Sendt: 11. desember 2012 15:03

Til: G

Emne: SV: kalender min

Ser ingenting. Får beskjed om at jeg ikke har rettigheter til dette. Får bare opp tom kalender og en feilmelding.

Dette har virket tidligere.

 

Fra: G

Sendt: 11. desember 2012 14:56

Til: S

Emne: SV: kalender min

Dette var ikke lett. Nå begrenser jeg tilgang i Kalendertillatelser.

Mvh

G

 

Fra: S

Sendt: 11. desember 2012 14:55

Til: G

Emne: SV: kalender min

Nå Ser jeg all info.

Mvh S

 

Fra: G

Sendt: 11. desember 2012 14:49

Til: S

Emne: kalender min

Hei

Kan Du sjekke kalenderen min og se hvor mye du ser?

Mvh

G

Lenke til kommentar

En ting jeg er nødt til å vite. Hvilken Outlook versjon bruker du, og hvilken versjon bruker kollegaen din?

Det er problemer med kalenderen mellom 2003 og 2007 outlook f.eks.

Det kan også være problemer relatert til mail serveren (exchange). Har dere en IT-ansvarlig/IT-avdeling som dere kan ta opp dette problemet med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...