V. Haugen Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Her er noen av nykommerne i Apple App Store. Se de nye iPhone-appene Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sutre og klage news day?? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor Norge er boykottet av Android når det kommer til Vice City? Endret 17. desember 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sutre og klage news day?? Det var vel ikke så mye sutring i artikkelen? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kan noen fortelle meg hvorfor Norge er boykottet av Android når det kommer til Vice City? Har Android bokittet Norge? Rockstar har ikke lansert Vice City for alle android enheter. Rocker Vice City fint her jeg på min Infinity. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har Android bokittet Norge? Rockstar har ikke lansert Vice City for alle android enheter. Rocker Vice City fint her jeg på min Infinity. Får opp "This item cannot be installed in your device's country." Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Har Android bokittet Norge? :pRockstar har ikke lansert Vice City for alle android enheter. Rocker Vice City fint her jeg på min Infinity.Får opp "This item cannot be installed in your device's country." Da støttes dessverre ikke din mobil. Jeg får opp "Denne appen er kompatibel med noen av enhetene dine," men kun Galaxy S III virker, ikke eldre modeller som HTC Incredible S etc. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har Android bokittet Norge? :pRockstar har ikke lansert Vice City for alle android enheter. Rocker Vice City fint her jeg på min Infinity.Får opp "This item cannot be installed in your device's country." Fungerer fint her. Galaxy Note. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fungerer strålende her også. Meizu MX 4-core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg