Specter91 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg kjøpte nylig en ny tv (Grundig 46" VLE 7239 BR), jeg bruke min eksterne hardisk(FAT32) for å se på noen serier. Så tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe simpelt å kjøpe meg en flashstick sånn jeg kunne bare føreover filmene jeg skulle se å plugge den rett i tvn. Når jeg hadde formatert til NTFS å flyttet over noen filer fungerte ikke lyden på filmene jeg overførte, alle var da over 4,7gb. Plugget den inn i pcn å der funka lyden på filene fint. Men når jeg prøvde på en episode av en serie som var på 800mb ca der fungerte alt som det skulle. Prøvde også med en film på 3,2gb, der funka lyden også som det skulle. Så da lurte jeg på om noen vet hvorfor filene som er større en hva ett vanlig FAT32 system ikke fungerer på ett NTFS system? Mens filene som er mindre fingerer helt fint? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Vil heller tro at det er codecen som er problemet. De fleste TVer har ganske begrenset utvalg av støttede codecer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå