andro81 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hvor fikk du tak i denne skjermen til din bil? vet du om dem har en type som passer inn i eldre grand vitara også? 2007 modell Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Liker det jeg ser her:-) Fint å endelig se noen som bruker tid på å få ting fint.. Tusen takk Hvor fikk du tak i denne skjermen til din bil? vet du om dem har en type som passer inn i eldre grand vitara også? 2007 modell Hei, Tenker du på den skjermen jeg bruker nå; Isåfall, så er det er Nettbrett jeg bruker. Se førstepost for mer info, da jeg har bilder fra selve byggeprosessen rundt dette. Om du tenker på Så skal denne passe i din Suzuki Grand Vitara 2007. Min er 2006, så er vel stort sett samme interiør på 2006-2009 (tror jeg?) Kjøpte den herfra: http://www.cars-electronics.com/ Endret 19. april 2013 av Merko. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Dette var rett og slett dritkult. Bra jobba! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Dette var rett og slett dritkult. Bra jobba! Tusen takk :-) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei, dette var fornøyelig lesing! Pen, morsom og fornuftig mod, flott at du deler dette med oss Fant denne tråden via 3d Print-Tråden, du er ikke helt uten prosjekter du 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Hei, dette var fornøyelig lesing! Pen, morsom og fornuftig mod, flott at du deler dette med oss Fant denne tråden via 3d Print-Tråden, du er ikke helt uten prosjekter du Takk Er veldig fornøyd med opplegget ja. Får snart inn 2 nye kameraer til bilen (Blakcvue DR550-GW) som kan kobles opp mot det nettbrettet (wifi),. Utover det har jeg ingen umiddelbare nye prosjekter til bilen..enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå