Gå til innhold

cs 1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke den ordentlige versjonen ? Steam og CS1.6 har vært beta-versjoner hele tida og det som skjer nå er at disse versjonene ikke er beta mer. Tror ikke dette er den endelige versjonen av CS1.6. Blir tåpelig om man MÅ kjøre 1.6 gjennom Steam.

Virker som dette blir final 1.6 og at ikke 1.6 blir mulig å spille uten om steam.. grunnen er at om litt går wonserverene ned, fordi de nye systemet bruker Steam ID i stedenfor(Det vil si at alle sperrert og banna keys fungerer igjen). Og uten wonservere får du ikke kommet inn på en eneste inett server.

Lenke til kommentar
i den andre tråden om steam, stod det ett utklipp fra en FAQ om steam fra valve, der stod det at alle som var banna ble unbanna..det var ikke noen måte å konvertere "listene"...

WON bruker da helt normale databaser for å lagre WONid-ene, ser ikke helt hva problemet er.

En tier på at de fint klarer å overføre registeret!

Lenke til kommentar

Jeg har installert Steam (390 mb). Når jeg skal gå inn på en server får jeg følgende meld.

Counter Strike will use 350 MB on disk.

Steam will now acquire (download) all of the required content.

Nedenfor er det to knapper:

"Install" og "Cancel"

Jeg trykker "Install" men ingenting skjer

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

det der stiiim suger så vilt at jeg på pisse på meg, bugger hele pcen, får den til å gå i skogsnegle fart, og det programmet jobber jo tregere enn en full kommune arbeider for aen i ellevte, kalkunpudding med ekstra harrypotter snop i for #%¤#&%, blir så forbanna. Får vondt i hodet. Skulle gitt dem en på tygga!

Ps hør på denne: Semb karakteriserer Carews oppførsel som uanstendig, på landslaget har vi som prinsipp og aldri slå noen

hahahahahahalolololgogogohohohohiihihijijiji

Lenke til kommentar

Steam er et bra programm og bedre en Wonid har spillt CS 1.6 nå¨en stund og både det og steam er helt fint. har ingen ting å klage på der

Og de 2 nye våpene er kule!

Og skjoldet da. det er jo ****** det kuleste med hele CS 1.6 og DE aztec har bare blitt kulere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...