Gå til innhold

Billig og enkel Netflix-box

Anbefalte innlegg

Muuulig denne skal i en annen kategori, men jeg gjettet på denne.

Jeg trenger en liten "under tv-" boks med en enkel oppgave: den skal spille av Netflix. Jeg har en Boxee box som ikke vil bli oppdatert til å støtte Norsk Netflix, jeg har en Bluray-spiller, en receiver OG en TV som alle tre fungerer flott, men kom for tidlig til å støtte Netflix; men jeg har ikke tenkt å bytte ut noen av de.

Roku er sikkert glimrende, men jeg har ikke funnet ut om den støtter Norsk netflix.

Boksen har følgende krav:

Må være stille, HELT stille når den er av.

Må ikke ta for stor plass eller veie for mye.

Må ha HDMI ut og helst vanlig phono ut i tillegg. (Gammel receiver)

BØR være billig - definitivt under 1000.

Må være til salgs i Norge.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør nå det hos en kompis. Ville satset på PS3 (uten for ditt budsjett), WD boks ett eller annet eller Aple TV.

Jeg har selv Sony S570 blurayspiller. Denne var smart en gang, men Sony oppdaterer ikke og dermed ganske så dum. Nye S590 støtter netflix. Men det r bare til Sony kommer med en ny modell.

Er du apple-mann, ja da r valget enkelt. Og til den prisen er nok Apple TV ganske bra valg uansett hvor stor apple-hater man er.

PlayStation blir oppdatert.

Lenke til kommentar

Blir vanskeligere og vanskeligere å unngå å bare bygge HTPC for hvert år som går...

HTPC er ikke veien å gå om du ønsker Netflix, iallefall ikke ennå. Dårligere bildekvalitet enn du får på spillkonsoller og billige bokser, forstå det den som kan.

Jeg ville gått for enten Apple TV (om du kjøper saker og ting på iTunes) eller WD TV (om du har materiale i MKV eller noe slikt liggende). Begge funker helt fint med Netflix; sistenevnte er vel litt billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...