johan1 Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Hehe... det er vel egentlig litt småflaut at en gutt vurderer rettetang. Men kan det være lurt å bruke rettetang når man pleier å ha en rufsete hårfrisyre, type fohawk. Har blitt anbefalt det av mange... og hvilken rettetang er best for gutter med middels lengde på håret? Prisklasse: 400-1200 KR Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Det er ikke flaut for en gutt og eie rettetang. Har virkelig ikke peiling på rettetanger, men det holder vel med en til middels-billig pris til å starte med? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Eg har hatt fleire og synest Vidal Sassoon-tanga eg har no er den beste. Erfarte etter kvart at jo flatare den er, jo betre. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Eg har hatt fleire og synest Vidal Sassoon-tanga eg har no er den beste. Erfarte etter kvart at jo flatare den er, jo betre. Når du bruker rettetang, blir det lettere å jobbe med håret? Hvis du ikke har langt hår... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Når du bruker rettetang, blir det lettere å jobbe med håret? Hvis du ikke har langt hår... Det vil eg påstå ja. Då ligg det i alle fall same veg, i staden for å stå ut i alle retningar. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hva kostet tanga og hvor kjøpte du den? Og: hva skiller en god rettetang fra en dårlig en? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Om det blir lettere å jobbe med, har mye å si for hårtypen din. Har du mye krøller, så er det verdt det. Men mitt hår syns jeg er lettere å rufse til når det ikke er helt stritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå