Gå til innhold

BK: I ettermiddag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sikkert skrives på kto. for smak og behag når jeg nevner at hvis du kutter på oversiden av den e trekanten til venstre nede så blir bildet roligere hvilket du kan sjekke sjøl ved å scrolle ned og dekke til. Hvis du i tillegg tar et par cm oppe blir jo bildet enda mer panorama hvilke antagelig vil kle dette bildet med de langstrakte fjella i bakgrunnen. men her er det jo det herlige vinterlyset med ditto farger som virkelig bærer bildet.

 

Roar

Lenke til kommentar

Kan sikkert skrives på kto. for smak og behag når jeg nevner at hvis du kutter på oversiden av den e trekanten til venstre nede så blir bildet roligere hvilket du kan sjekke sjøl ved å scrolle ned og dekke til. Hvis du i tillegg tar et par cm oppe blir jo bildet enda mer panorama hvilke antagelig vil kle dette bildet med de langstrakte fjella i bakgrunnen. men her er det jo det herlige vinterlyset med ditto farger som virkelig bærer bildet.

 

Roar

Takker for konstruktiv kommentar, Roar Kneppen! Ser at det godt går an med diverse kutt ja... :yes:

Lenke til kommentar
Har du prøvd å kutte ut husene helt? Hadde blitt på veggen for meg da - med den fantastiske himmelen og de storslåtte fjellene :)
Takker, Jentungen 1! Fulgte forslagene, og la ut et nytt utsnitt nå i kveld... ;)

 

Fargespillet på himmelen er så spesielt - vakkert! Ville jobbet ennå videre med det. Har du prøvd å kutte ut vannet helt- fullføre helt/velge - så det blir enklere og bare himmel og fjell.? For mye kutt forringer kanskje kvaliteten litt - men du får sikkert flere muligheter der du bor.

Ville også prøve å gjøre som Roar Kneppen sier. Tror han har et godt blikk :)

Uansett det er et nydelig bilde :)

Lenke til kommentar

Fargespillet på himmelen er så spesielt - vakkert! Ville jobbet ennå videre med det. Har du prøvd å kutte ut vannet helt- fullføre helt/velge - så det blir enklere og bare himmel og fjell.? For mye kutt forringer kanskje kvaliteten litt - men du får sikkert flere muligheter der du bor.

Ville også prøve å gjøre som Roar Kneppen sier. Tror han har et godt blikk :)

Uansett det er et nydelig bilde :)

Takker, nok en gang! Forslag vel verdt å prøve det ja... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...